מבצע בית וגן

קלמן ליבסקינד מבקש: תאזינו לשיחה הזו

העיתונאי הסרוג, קלמן ליבסקינד, ביקש מעוקביו להקשיב לדבריו של י', חברו של רס"ל דוד יהודה יצחק הי"ד, שנהרג במהלך יציאת הכוחות ממחנה הפליטים ג'נין: "אם יכולתי להתחנן לפני כל ישראלי"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 05/07/23 12:09 טז בתמוז התשפג

קלמן ליבסקינד מבקש: תאזינו לשיחה הזו
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

רב-סמל דוד יהודה יצחק הי"ד נהרג אתמול בערב (ג') במהלך המבצע "בית וגן" כנגד תשתיות הטרור במחנה הפליטים ג'נין, בעת יציאת הכוחות. רב-סמל דוד יהודה יצחק, בן 23 מהיישוב בית אל, שירת כלוחם ביחידת אגוז. העיתונאי הסרוג, קלמן ליבסקינד ראיין יחד עם אסף ליברמן הבוקר את י', חברו של הלוחם שספד לו בדמעות. "שמענו בקשר שלוחם נהרג, כולו היה לב - גיבור ישראל", אמר י'.

ליבסקינד, שלא הסתיר את התרגשותו במהלך הראיון, שיתף את השיחה עמו בעמוד הטוויטר שלו, וביקש מעוקביו להאזין לה. "אם יכולתי להתחנן לפני כל ישראלי שיאזין למשהו, זה לשיחה הזו", כתב העיתונאי הסרוג.

צילום: דוברות בית אל

נפילתו של הלוחם בג'נין: נבדקת האפשרות שנפגע מירי דו-צדדי

כמה שעות לאחר פרסום דבר מותו של הלוחם, מדובר צה"ל נמסר כי נבדקת האפשרות כי הוא נפגע מירי כוחותינו. "הפרטים טרם הובהרו ונמצאים בתחקיר פיקודי. בשלב זה עולה כי הירי התרחש במהלך ניתוק המגע ויציאת הכוחות ממחנה הפליטים, בזמן לחימה ובסמטה מורכבת. נבדקת האפשרות כי הלוחם נפגע מירי כוחותינו", נמסר.