"אבא שלך נראה מאוכזב ממך": נסרין קדרי עונה על הכל

בפעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, הזמרת שהתגיירה נשאלה על הקשר שלה עם אביה ועל הבחירה להתארס, להתחתן ולהביא ילד - והכל בשנה אחת, "תמיד זוכרת רק את הטוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 17:49 י באייר התשפג

"אבא שלך נראה מאוכזב ממך": נסרין קדרי עונה על הכל
נסרין קדרי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לפני כחמש שנים הזמרת נסרין קדרי, שגדלה למשפחה ערביה, החליטה לחולל שינוי בחייה ולעבור תהליך גיור, ואף לשנות את שמה ל"ברכה קדרי". מאז הספיקה להינשא לבעלה, רום, וללדת את בנם הבכור ריף עמיאל לפני פחות משנה. לאחרונה הופיעה בסדרה "נסרין אגדה" ששודרה ב-HOT וגללה את סיפורה של הזמרת ומשפחתה. אתמול (א') קדרי ערכה בחשבון האינסטגרם שלה פעילות שאלות ותשובות ואפשרה לעוקביה לשאול בחופשיות.

"אבא שלי איש שקט, אבל הוא מאוד גאה בי"

"איך היחסים עם אבא שלך?", נשאלה הזמרת, "הוא תמיד בשקט, נראה מאוכזב ממך". קדרי לא נבהלה מהשאלה, והשיבה, "אבא שלי הוא איש שקט", כתבה, "אבל הוא מאוד גאה בי ותמיד מאחוריי". לסטורי הזה היא הוסיפה סרטון עם אביה מהרגע שבו זכתה בתואר "זמרת השנה" והוא הפתיע אותה על הבמה. "אחד הרגעים הכי מרגשים בחיים שלי", הודתה הזמרת.

בשנה האחרונה קדרי הספיקה גם להתארס, להתחתן ולהביא ילד ראשון. "איך את עם זה שהכל קרה כל כך מהר?" נשאלה בסטורי. "מודה לה'", השיבה האם הטרייה, "על כל השמחות שזכיתי בהן בשנה האחרונה. תמיד זוכרת רק את הטוב".