גיא הוכמן מבקש: "שכל אחד ינסה לדמיין"

בעקבות החמרה במצבה של אמו שנדרסה על ידי רוכב קורקינט חשמלי, הקומיקאי עדכן כי הוא ייעדר מהרשתות החברתיות בזמן הקרוב והזהיר מפני הרוכבים בפראות ברחובות: "היום זאת אמא שלי מחר זאת שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/23 22:20 ז בתמוז התשפג

גיא הוכמן מבקש: "שכל אחד ינסה לדמיין"
גיא הוכמן, צילום: ללא

לפני כשבוע וחצי, אימו של הקומיקאי גיא הוכמן נפצעה באורח קשה לאחר שרוכב קורקינט חשמלי התנגש בה. "אמא שלי בטיפול נמרץ" הוא כתב, "בגלל רוכב קורקינט שטס על המדרכה. אישה בת 70 הלכה לפגוש חברה בהבימה ומסיימת במחלקה הנוריוכירורגית באיכילוב". בתוך כך, הקומיקאי עדכן כי הערב (ב') חלה התדרדרות במצבה והיא כעת נמצאת בטיפול נמרץ. 

"שכל אחד ינסה לדמיין מה הוא היה עושה אם זאת הייתה אמא שלו"

"ינשופים יקרים", כתב הוכמן בפוסט, "אמא שלי קצת התדרדרה וחזרה לטיפול נמרץ לצערי. נעלם לכמה ימים בתקווה לבשורות טובות". בנוסף, הקומיקאי צירף בפוסט את פרק קכ"א בתהלים וביקש מעוקביו להתפלל לרפואת אמו, "רחל בת דוקה".

במקביל, הוכמן צירף בסטורי שלו סרטון בו מתועד רוכב קורקינט שרוכב בפראות. "מוזמנים לשלוח לי בפרטי עוד כאלה. אני הולך על הראש של כולם. היום זאת אמא שלי מחר זאת שלכם", כתב הקומיקאי. בהמשך שיתף כתבות שעוסקות בתאונות דרכים שרוכבי קורקינטים חשמליים היו מעורבים בהן. "שכל אחד ינסה לדמיין מה הוא היה עושה אם זאת הייתה אמא שלו", כתב.