רויטל ויטלזון התרגשה מסרט הילדים: "תודה על הבכי המתוק הזה"

הקומיקאית הדתייה שידועה בהומור הציני והלא מתנצל שלה, עברה שבת מורכבת - והתנחמה בסרט דיסני מצויר עם הילדים, ומפה לשם סיפקה המלצת צפייה לעוקבות הרבות: "מתביישת להודות שפעם ראשונה רואה את הסרט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 19:07 יג בתמוז התשפג

רויטל ויטלזון התרגשה מסרט הילדים: "תודה על הבכי המתוק הזה"
רביטל ויטלזון מפוחדת, צילום: אושר עדן פשינסקי

לקומיקאית ואושיית הרשת הדתייה רביטל ויטלזון לא היה קל  לעבור עם הילדים לחופש הגדול. אחרי "שבת קצת קשוחה" כפי שכתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, מצאה נחמה במקום לא צפוי - סרט דיסני מחמם לב לילדים.

הקומיקאית שיתפה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו כתב: "מתביישת להודות שפעם ראשונה רואה את הסרט, ותודה על הבכי המתוק הזה". העוקבות הרבות מיהרו לשאול באיזה סרט מדובר, לאילו גילאים הוא מתאים והאם היא ממליצה. ויטלזון מיהרה לספר כי מדובר בסרט "אנקאנטו" שיצא לאקרנים לפני כשנתיים ומספר על משפחה קולומביאנית עם בית קסום וכוחות מיוחדים.

בתה של רביטל ויטלזון סיימה את הגן: "לא מאמינה שאין לי יותר תינוקות"

בסרטון משעשע שצילמה ויטלזון בשבוע שעבר, שיתפה ברגשות המעורבים אחרי שביתה הקטנה זוהר סיימה את גן החובה ותעלה בקרוב לכיתה א'. "אני בסרטים, אני מוצפת, אני לא מפסיקה לבכות, אני לא מאמינה שאין לי יותר תינוקות". לאורך הסרטון אושיית הרשת פירטה את היתרונות והחסרונות. מצד אחד היא לא תצטרך לקחת חלק במסיבות הגן המתישות, ומצד שני הן מרגשות אותה כל כך. מצד אחד היא חופשיה ומצד שני מרגישה שאין תכלית יותר לחייה. בסרטון קורע מצחוק ויטלזון סיכמה את רגשותיהן של אלפי אימהות ברחבי הארץ, שמרגישות קצת יותר בוגרות כשהקטן או הקטנה עושים את דרכם לבית הספר היסודי.