הרב לוינשטיין בסיפור משפחתי מטלטל: "עמדתי במבחן הכי קשה שלי"

רב הישיבה בעלי סיפר על ההתמודדות שחווה בתקופה מסוימת עם בתו, שביקשה את עזרתו מהצד השני של העולם: "עמדתי במבחן הכי קשה שלי - יש לי אמון בילדה הזו? האם היא בת מלך עדיין?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 17:03 יג בתמוז התשפג

הרב לוינשטיין בסיפור משפחתי מטלטל: "עמדתי במבחן הכי קשה שלי"
הרב יגאל לוינשטיין, צילום: לייבגיבינג

הרב יגאל לוינשטיין, מראשי מוסדות "בני דוד" בעלי, שיתף במהלך כנס של מכון עולמות בנושא דתל"שים בסיפור משפחתי מטלטל, על הקשר עם בתו שיצאה בשאלה לתקופה קצרה. "אשתי נפטרה לפני הרבה שנים, ולאחת הבנות היה קשה מאוד. היא התרחקה מדרך התורה והמצוות. אחרי שהיא עזבה את הבית, היא החליטה שהיא נוסעת לחו"ל- חצי שנה לא שמעתי ולא ראיתי אותה", פתח וסיפר.  

הרב שיתף כיצד חצי שנה לאחר מכן, התקשרה אליו בתו מניו-זילנד וביקשה שיעזור לה כלכלית. "ידעתי שהיא לא בדיוק מתפללת, או מתלבשת כמו שאמא שלה התלבשה", סיפר. "עמדתי במבחן הכי קשה שלי - יש לי אמון בילדה הזו? האם היא בת מלך עדיין? נתתי לה את הכסף". 

"ליטפתי לה את הראש וראיתי אותה בוכה"

"ערב ראש השנה היא חזרה. בלילה היא צועקת 'אבאלה תבוא', ליטפתי לה את הראש וראיתי אותה בוכה" שיתף הרב ברגע המטלטל. " אמרה 'אבא אני רוצה שתדע שאני יודעת שציערתי אותך. אם יש אדם אחד על פני כדור הארץ שאני יודעת שמאמין בי זה אתה אבאלה". 

הרב לוינשטיין המשיך וסיפר: "שנה אחר כך חזרה בתשובה מלאה בלי שאמרתי מילה. ביום חתונתה אמרה לי 'בזכות שהאמנת בי ולא ויתרת עליי, מעולם לא אמרת לי מה לעשות ואף פעם לא היה רגע שלא ידעתי מה אתה חושב'".