קורין גדעון קיבלה הצעה מפתיעה: "רוצים שתהיי מספר שתיים שלו"

אושיית הרשת קורין גדעון חשפה בחשבון האינסטגרם שלה הודעה מפתיעה שקיבלה מהסוכנת שלה, ובה סיפרה על מתמודד לראשות עיריית תל אביב שביקש לשריין את גדעון במקום השני ברשימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 12:30 יג בתמוז התשפג

קורין גדעון קיבלה הצעה מפתיעה: "רוצים שתהיי מספר שתיים שלו"
קורין גדעון, צילום: אור גפן

מאז עזבה את עולם ההנחייה והטלוויזיה, קורין גדעון הפכה לאושיית רשת מצליחה בפייסבוק ובאינסטגרם. כנראה שהפכה לפופולרית כל כך, כי יש מי שמאמינים שהיא יכולה לקבל את קולות הבוחרים גם בתחום הפוליטיקה, על אף שאינה מרבה להתבטא בעניינים פוליטיים.

"רוצים שתהיי מספר שתיים שלו"

אתמול (שבת) אושיית הרשת שיתפה בסטורי שלה הודעה מפתיעה שקיבלה מהסוכנת שעובדת איתה באופן צמוד, גלי. "שתדעי שקיבלתי השבוע טלפון הזוי", כתבה הסוכנת, וצנזרה את שמו של המתקשר, שרץ לראשות עיריית תל אביב, "רוצים שתהיי מספר שתיים שלו". גדעון, מצידה, הגיבה בשלל אימוג'ים נקרעים מצחוק, וכתבה, "יש מצב שזאת ההודעה הכי מוזרה שקיבלתי מגלי אי פעם", והוסיפה, "וקיבלתי".

"הוא מהמם ובאמת עושה קידוש השם"

לא מזמן, גדעון נשאלה בעמוד האינסטגרם שלה מה היא חושבת על הדייר החרדי באח הגדול וענתה: "הוא מהמם ובאמת עושה קידוש השם". גדעון, הנשואה לאדם שהגיע מבית חרדי וידוע בדעותיה החיוביות על העולם החרדי הוסיפה: "אני כל כך שמחה שרואים בפלטפורמה הזאת חרדי כמו הרוב המוחלט של החרדים בטלוויזיה ומנפצים סטיגמות".