העיתונאי מחק ציוץ בגלל התפילין שנפלו: "הבנתי שהייתי גאוותן"

הכתב המשפטי ביני אשכנזי שיתף כי החליט למחוק ציוץ על השופטים במשפט נתניהו לאחר שהבין כי הוא עלול לפגוע בהם אישית. הוא הסביר איך הדבר קשור לכך שהתפילין שלנו נפלו: "כי הייתי בלחץ שיא בשבוע האחרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 12:08 יג בתמוז התשפג

העיתונאי מחק ציוץ בגלל התפילין שנפלו: "הבנתי שהייתי גאוותן"
ביני אשכנזי, התפילין נפלו, צילום: רוני כנפו

העיתונאי ביני אשכנזי משתף בחשבון הטוויטר שלו כי מחק ציוץ שכתב בשבוע שעבר על השופטים במשפט נתניהו לאחר שעורך דין בכיר פנה אליו ואמר כי "הוא אמר לי שכיהודי מאמין וכאדם נחמד (כך לפי דעתו) הציוץ היה חריף מדי ועלול לפגוע בשופטים באופן אישי".

התפילין שנפלו והסיבה שמחק את הציוץ

אשכנזי מסביר כי מה שגרם לו להבין זאת, אלו בכלל התפילין שלו שנפלו. "בשבוע שעבר נפלו לי התפילין על הרצפה, ביני לבין עצמי ההבנה שלי הייתה שהתפילין שלי נפלו כי הייתי בלחץ שיא בשבוע האחרון. השעבוד לעדות של ארנון מילצ'ן - חמישה ימים בשבוע התישה את כוחי ואת רוחי" הוא כותב.

השופטים ברם עם, פרידמן פלדמן ושחם

השופטים בתיק נתניהו: בר עם, פרידמן פלדמן ושחם צילום: OREN BEN HAKOON/POOL***

"זו המדיניות שלי"

אשכנזי מסביר איך הדברים קשורים אחד לשני: "חלק מההתשה הזאת בא לידי ביטוי בציוץ חריף שכתבתי נגד שנים משופטי תיקי האלפים, ציוץ שמחקתי" הוא מסביר, "מחקתי את הציוץ בגלל שבכל פעם שמישהו אומר לי שיש סיכוי, אפילו קטן, שפגעתי במישהו אני ישר מוחק את הדברים שלי. זו המדיניות שלי".

"אחרי שהתפילין שלי נפלו הבנתי עוד משהו" מסכם אשכנזי, "הייתי גאוותן והייתה חסרה בי ענווה להבין עד כמה אני לא רוצה להתחלף עם השופטים בתיק הזה. עד כמה גודל האחריות שמוטל עליהם הוא רב, ועד כמה קל לכתוב ברשתות דברים חריפים שעפים מהר, אז הנה שוב אני חוזר והפעם עם הפנמה של הסיבה האמיתית לכך" סיים.