החוויה המטלטלת של ענהאל שמואלי: "הייתי בטוחה שאני בהתקף לב"

אושיית הרשת הדתייה, ענהאל שמואלי, שיתפה את עוקביה כי ביום שהציעו לה להקליט את הפודקאסט, היא קיבלה התקף חרדה: "הרגשתי דקירות בלב, הייתי בטוחה שאני בהתקף לב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 13:35 כו בסיון התשפג

החוויה המטלטלת של ענהאל שמואלי: "הייתי בטוחה שאני בהתקף לב"
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

מאז התפרסמה יחד עם בעלה בתכנית "המירוץ למיליון", לפני למעלה מעשור, ענהאל שמואלי הפכה לאושיית רשת עם עשרות אלפי עוקבים. בחשבון האינסטגרם שלה היא מרבה לשתף מחייה הפרטיים ומחוויות אישיות שהיא עוברת ולפני כחודש, היא השיקה פודקאסט חדש בהנחייתה. בפוסט שפרסמה בעמוד האינטסגרם שלה, שיתפה כי באותו יום שקיבלה את ההחלטה להקליט פודקאסט, היא חוותה התקף חרדה.

"חוויתי התקף חרדה, כמעט הלכתי למיון"

"לפני שלושה חודשים אני מקבלת טלפון 'ענהאל רוצה להקליט פודקאסט?"', פתחה שמואלי את הפוסט, "ידעתי שזה קיים, התראיינתי בכמה ובכל זאת שאלתי את עצמי מה תהיה התרומה שלי בפודקאסט משלי, כלומר איזה ערך אני יכולה להביא?".

כאמור, לאחר השיחה, חוותה אושיית הרשת התקף חרדה. "באותו יום מסיבות אחרות חוויתי התקף חרדה, כמעט נסעתי למיון. הרגשתי דקירות בלב הייתי בטוחה שאני בהתקף לב. שיתפתי בתחושות חברה והיא מיד אמרה: 'את חייבת לדבר על זה'. אז נפל לי האסימון והבנתי את הערך שלי" .

ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

בסיום דבריה, אמרה שמואלי כי למרות החשיפה מול עוקביה, השיתוף מרפא אותה. "יש כל כך הרבה נושאים, מחשבות, שאלות, פחדים ותהיות שכולנו סוחבים ולעיתים מתביישים לשתף אבל כל כך צמאים לשמוע ולקבל עצה שתרגיע, שתכוון, שתחזק. זה לא היה לי קל אני מודה להביא את עצמי ככה חשופה אבל מהר מאוד הבנתי שכאן הריפוי שלי".