מעתניאל לרחבת המסדרים בבה"ד 1: ארבעה חברי ילדות סיימו יחד קורס קצינים

מתוך 440 צוערים וצוערות שעמדו על רחבת המסדרים בבה"ד 1, ארבעה חברי ילדות מהיישוב עתניאל שבדרום הר חברון סיימו קורס קצינים | אחד מהמסיימים הוא פדיה מרק, שאביו מיכי הי"ד נרצח לפני כשבע שנים בפיגוע ירי סמוך ליישוב

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 29/06/23 13:07 י בתמוז התשפג

מעתניאל לרחבת המסדרים בבה"ד 1: ארבעה חברי ילדות סיימו יחד קורס קצינים
צילום: ללא

טקס סיום קורס קצינים נערך אתמול (ד') בהשתתפותם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, יואב גלנט, הרמטכ"ל הרצי הלוי וקצינים בכירים נוספים. בתוך כך, במהלך הטקס הוענקו דרגות הקצונה ל-440 הקצינות והקצינים החדשים, ביניהם ארבעה חברי ילדות מהיישוב עתניאל שבדרום הר חברון.

"הישוב עתניאל הגיע להריע להם ואנחנו מצטרפים ומצדיעים"

כאמור, הארבעה גדלו יחד ביישוב וסיימו יחד את הקורס: דוד טרבלסי בן 24 למד בשבי חברון ומשרת בשריון 401, עמיעד שילה בן 24 למד במרכז הרב ומשרת בשריון ב 188 וחייל נוסף שמו אסור לפרסום משרת ביחידה מסווגת. תושב נוסף שסיים את הקורס הוא פדיה מרק בן 22 למד בישיבת עתניאל ומשרת בגבעתי, בנו של מיכי מרק הי"ד שנרצח בפיגוע ירי לפני שבע שנים סמוך ליישוב.

במועצה אזורית הר חברון ברכו את הקצינים הטריים. "לסיים קורס קצינים זה אירוע מרגש. אבל לסיים את הקורס יחד 4 חברי ילדות שגדלו יחד באותו ישוב זה ואוו. הישוב עתניאל הגיע להריע להם ואנחנו מצטרפים ומצדיעים. גאים בכם דוד, פדיה, עמיאל וא' ומחכים לכם בבית".