יעל צין זועמת: "תתביישי לך, תתנצלי"

אשת התקשורת תקפה את חברת הכנסת מיש עתיד, דבי ביטון לאחר שכינתה את הנשים החרדיות בביטוי הפוגעני: "חרם להשכרה" במהלך דיון בוועדת חוקה: "מאיפה את מוציאה את הזבל הזה? איזו התבטאות בזויה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 17:56 ט בתמוז התשפג

יעל צין זועמת: "תתביישי לך, תתנצלי"
יעל צין, צילום: חיה בנדר

במהלך דיון שהתקיים היום (ד') בוועדת חוקה שעסק במעמדן של הנשים החרדיות בחברה הישראלית, אמר חבר הכנסת גלעד קריב כי בעוד "עולם התורה חי על יציאתן של נשים חרדיות לשוק העבודה, אבל חס וחלילה שתהיה חברת מועצה מקומית חרדית". חברת הכנסת דבי ביטון מיש עתיד התפרצה לדברים וזרקה בהערת אגב: "רחם להשכרה". בתוך כך, אשת התקשורת החרדית, יעל צין, תקפה בעמוד האינסטגרם שלה את חברת הכנסת ודרשה ממנה התנצלות על דבריה.

מה שמעתי? דבי ביטון קוראת לי האשה החרדית 'רחם להשכרה'?",  כתבה אשת התקשורת, "הכירו את ח"כ דבי ביטון שטוענת הבוקר שאני וכלל הנשים החרדיות הן 'רחם להשכרה'. מאיפה את מוציאה את הזבל הזה? איזו התבטאות בזויה תתביישי לך תתנצלי. ממתינים להתנצלות נעדכן".

צפו: האמירה האומללה של חברת הכנסת:

הכתב החרדי תקף: "היא מדברת על רעייתי"

מי שעוד הגיבו לדבריה של חברת הכנסת הם העיתונאים החרדים ישי כהן ויקי אדמקר. אדמקר כתב בטוויטר: "איזו אמירה מקוממת - בושה וחרפה", כהן תקף בחריפות וכתב: "מה זה? יושבת חברה בכנסת ישראל וטוענת כי הנשים החרדיות הן 'רחם להשכרה'. לא פחות. היא לא דיברה על מרב מיכאלי, היא מדברת על רעייתי וכל הנשים החרדיות האחרות. אוי לבושה שאשה כזו חברה בפרלמנט הישראלי. להקיא" כתב.