יעל צין מתחננת: "תפיצו את הסרטון הזה"

אשת התקשורת החרדית ספגה תגובות קשות ברשת לאחר ששיתפה תמונה של בנה התינוק, ובקריאה ברשתות החברתיות היא מבקשת להקפיד לשמור על שיח ללא בריונות: "זה דבר דוחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 17:13 ו בתמוז התשפג

יעל צין מתחננת: "תפיצו את הסרטון הזה"
יעל צין, צילום: חיה בנדר

אשת התקשורת המוכרת יעל צין שיתפה את עוקביה בסיפור מחמם לב שאירע לה ולבעלה, אולם התגובות שהגיעו בעקבותיו היו לא נעימות במיוחד. בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, סיפרה כי הבעלים של קפה תמרה בירושלים ביקש לפרגן לה ולבעלה ארוחה בחינם. "ראיתי השבוע את הסיפור של הקצין החרדי שהותקף וזה כל כך כאב לי אז החלטתי שאני מפנק פה זוג חרדי", היא ציטטה אותו, והוסיפה הסבר מדוע בחרה לחלוק את הסיפור. 

"אני מתחננת מכל מי שרואה את הסרטון הזה להפיץ אותו ולנסות לעזור לי"

כולם שונאים חרדים. אנחנו אחים ויש בנינו אהבה", חתמה, ושיתפה בתמונה של הבעלים עם התינוק הקטן שלה, יונתן בן החודשיים. אולם, ההמשך של הסיפור כבר לא מעורר חיוך. צין שיתפה כי אחת התגובות שהתקבלה כללה התייחסות לא רלוונטית לתינוקה הקטן, "איזה תינוק מכוער. אלוהים מעניש אותך", כך כתב לה אחד העוקבים וגרם לזעזוע. 

בסרטון נוסף שהעלתה צין לרשת החברתית, היא ביקשה מהעוקבים בקול רועד לשתף את הדברים כדי שיגיעו לכמה שיותר אנשים. "אני מתחננת מכל מי שרואה את הסרטון הזה להפיץ אותו ולנסות לעזור לי. די עם הבריונות ברשת. זה דבר דוחה. בלתי נסבל. יושבים בבית 'בריוני מקלדת' ורוצחים נשמות. מאחורי כל מסך כזה מסתתר אדם עם משפחה וילדים. מישהי עכשיו הגיבה לי בצורה פוגענית ומזעזעת. די עם זה". את דבריה חתמה צין באזהרה שיש להפסיק עם המנהג הקלוקל הזה, ולו רק לשם אותם נערים הסובלים מחרדות ודיכאונות.