העיתונאים הסרוגים החליטו לתבוע - ופרסמו הודעה זהה

העיתונאים עמית סגל ואבישי גרינצייג החליטו להגיש תביעת דיבה נגד גולש שלטענתם פרסם "עשרות שקרים מוחלטים שפרסם בתפוצת נאט"ו". השניים הגישו תביעה זהה ופרסמו את אותה הודעה ברשתות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 18:32 ח בתמוז התשפג

העיתונאים הסרוגים החליטו לתבוע - ופרסמו הודעה זהה
עמית סגל, תביעת דיבה "בלב כבד", צילום: פלאש 90

שני עיתונאים, שני ערוצים והודעה אחת. העיתונאים עמית סגל ואבישי גרינצייג החליטו לתבוע אדם שלטענתם במשך זמן ממושך פרסם עליהם שקרים האשמות שווא. הדבר הבולט הוא ההודעה הזהה שפרסמו השניים כאשר רק שורת ההאשמות שונתה. נציין כי השניים הגישו את התביעה באמצעות אותם עורכי דין, אוהד רוזן ונתן שוורצמן.

"עשרות שקרים מוחלטים שפרסם נגדי"

"בלב כבד ולאחר תקופה ממושכת מאוד של הבלגה" כותבים השניים, כל אחד בעמוד הטוויטר שלו, "נאלצתי היום להגיש תביעת לשון הרע בסך 500,000 שקלים" הם כותבים ומציינים את שמו של מושא התביעה. השניים כותבים: "על עשרות שקרים מוחלטים שפרסם נגדי בתפוצת נאט"ו במשך שנים". גרינצייג מאשים את אותו אדם לאחר שטען כי "פעלתי להטות את הבחירות, ביצעתי שורת עבירות פליליות, הסגרתי מקורות, שיבשתי מהלכי משפט, ועוד".

אבישי גרינצייג

אבישי גרינצייג, תביעה חדשה. צילום: באדיבות המצולם

התביעה הקודמת של גרינצייג

סגל מאשים את אותו אדם לאחר שטען כי "תפרתי את תיק 4000, שהסגרתי מקורות בשידור חי, עברתי על כל כללי האתיקה ועוד". לאחרונה, לאחר שנתיים של דיונים, בית המשפט השלום חייב את אלי ציפורי לשלם לגרינצייג פיצוי של כ-200 אלף שקלים. כמו כן, השופטים דחו תביעה נגדית של ציפורי על כך שגרינצייג כתב לו בתגובה שהוא "צריך עזרה".