נמסנו: הכתב הבכיר בתמונה מתוקה במיוחד

הכתב המדיני של חברת החדשות בערוץ 12, ירון אברהם, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מתוקה עם בנו הקטן. הכתב אמנם ישן במהלך צילום התמונה, אך התינוק לצידו ללא ספק הצליח להמיס אותנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 09:52 ח בתמוז התשפג

נמסנו: הכתב הבכיר בתמונה מתוקה במיוחד
ירון אברהם, צילום: Channel 2 spokesman/cc-by sa

חלפו כמעט חמישה חודשים מאז נוסף למשפחתו של ירון אברהם, הכתב המדיני של חברת החדשות בערוץ 12, בן שלישי. לזוג ירון ויעל שני ילדים נוספים, בן ובת, והבן הקטן קיבל את השם התנ"כי "רואי". מלבד קטעים או עימותים מתוך מהדורת החדשות, הכתב הבכיר משתף בחשבון האינסטגרם שלו רגעים מחייו הפרטיים.

התמונה המתוקה של ירון אברהם עם בנו:

היום (ג') הוא העלה פוסט ובו תמונה שלו עם הבן רועי, כששניהם שוכבים על המיטה בשעות הבוקר המוקדמות. הבן אמנם מסתכל על אמו, צלמת התמונה, אך נראה שהאב עוד ישן שינה עמוקה ולא מודע להתרחשות המתחוללת. "מה זאת אהבה?" כתב אברהם, כשהתשובה בבירור נמצאת בתמונה. נמסנו.

"התנהגות אלימה ומגעילה"

לא מזמן הכתב המדיני נחשף לאירוע בו מפגינים תקפו את כתב ערוץ 14 עתי שליו והפריעו למהלך השידור. המפגינים במקום צרו על הכתב ובשלב מסוים גם תקפו אותו בדגלים שנשאו עימם. הכתב לא נשאר אדיש והגיב בחשבון הטוויטר שלו. "התקיפה של עתי שלו כתב ערוץ 14 היא בדיוק הרגע שבו צריך להניח הכל בצד", קרא הכתב הבכיר לעוקביו, "ולהתקומם על ההתנהגות האלימה והמגעילה שהוא זכה לה רק כי השמיע קול שלא מוצא חן בעיני באי המחאה שם".