כוכבת אמיתית: גל גדות בהישג חסר תקדים

לשכת הסחר של הוליווד הודיעה כי השחקנית הישראלית, גל גדות תקבל כוכב בשנה הבאה בשדרת הכוכבים | הישראלי היחיד שקיבל את הכבוד הזה לפניה הוא המפיק חיים סבן בשנת 2017

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 26/06/23 22:32 ז בתמוז התשפג

כוכבת אמיתית: גל גדות בהישג חסר תקדים
גל גדות, צילום: shutterstock

גאווה ישראלית: לשכת הסחר של הוליווד הודיעה הלילה (ב') כי השחקנית הישראלית שכבשה את הוליווד, גל גדות תקבל כוכב בשנה הבאה בשדרת הכוכבים במרכז תעשיית הקולנוע האמריקאית. גדות היא השחקנית הישראלית הראשונה שזוכה לכבוד זה מהוליווד ולפניה היה זה רק המפיק הישראלי, חיים סבן שקיבל כוכב בשדרת הכוכבים בשנת 2017.

גל גדות תקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד

גדות נבחרה לקבל כוכב מבין 31 אנשי תעשיית הבידור הנוספים שיזכו לכבוד הגדול הזה בשנת 2024, בהם השחקן המנוח צ'דוויק בוסמן, זוכת האוסקר מישל יאו, הראפר ד"ר דרה, מגי ג'ילנהול, כריסטינה ריצ'י, השחקן כריס פיין, גוון סטפני, אמן ההיפ-הופ ד"ר דרה ולהקת הרוק דף לפארד.

בקרוב תעבוד מישראל? גל גדות

גל גדות צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

גל גדות רומנטית: "אני ברת מזל"

נזכיר כי לכבוד יום האב שצוין בשבוע שעבר, השחקנית הישראלית שכבשה את הוליווד, כתבה פוסט בו היא מפרגנת לבעלה, ירון ורסנו ושיתפה תמונה משפחתית יחד עם בנותיה. "יום האב שמח לכל האבות המדהימים שם בחוץ", כתבה גדות בפוסט, "אני ברת מזל שיש לי את ירון בתור אבא לבנות שלי. לא יכולתי לבקש עבורם אבא מודל לחיקוי, כיפי ומצחיק יותר. אנחנו אוהבים אותך מותק, אתה הסלע שלנו, המצפן שלנו והלב שלנו".