הבמאית נפרדת מגל גדות: "המתנה הכי גדולה שקיבלתי"

הבמאית פאטי ג'נקינס, שהייתה אמורה לביים את הסרט השלישי בסדרת הסרטים ההוליוודית, הסבירה את הרקע להחלטה המצד שלה ופרגנה לשחקנית הישראלית: "היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 18:28 כ בכסלו התשפג

הבמאית נפרדת מגל גדות: "המתנה הכי גדולה שקיבלתי"
גל גדות, צילום: shutterstock

השחקנית הישראלית גל גדות מככבת בעולם בזכות הסרטים הרבים שבהם היא מופיעה, והגיעה לשיא הצלחתה עד כה הגיעה כאשר גילמה את גיבורת-העל "וונדמן וומן" ביקום הקולנועי DC. על פי פרסום של אתר ההוליווד ריפורטר, מנהליו החדשים של זיכיון הקולנוע האמריקאי, הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן, החליטו לגנוז את הסרט השלישי בסדרת הסרטים בכיכובה של גדות. בהבמאית פאטי ג'נקינס, פרסמה היום (ד') פוסט ארוך בו היא מסבירה את הרקע להחלטה מהצד שלה ופרגנה לשחקנית הישראלית.

גל גדות עושה היצ

גל גדות עושה היצ'קוק צילום: shutterstock

"גל גדות. מאיפה אני בכלל מתחיל? גל היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בכל המסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים שאני יכול להשתמש כדי להעביר כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר ממה שהעולם יכול לדמיין. אף פעם במיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי משהו. בכל מיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי פחות מזה אפילו פעם אחת. היא מתנה לעולם הזה, ועוד יותר, בשבילי", כתבה ג'נקינס.

גל גדות צריכה להתחיל לדאוג? הסרט "וונדר וומן 3" נגנז

כאמור, המנהלים החדשים של יקום הקולנועי DC החליטו לגנוז את הגרסה הראשונה לתסריט של הסרט ההוליוודי ומעריכים כי המהלך הזה יחסוך לחברה הרבה כסף. השניים ייפגשו בשבוע הבא עם מנכ"ל תאגיד "האחים וורנר-דיסקברי" כדי להציג לו את החזון לשנים הקרובות של היקום הקולנועי של החברה. באתר מסרו כי על פי כמה גורמים שמעורבים בנושא, הסרט השלישי בסדרה "נחשב מת בכל הנוגע להקמה מחדש של היקום הקולנועי". באתר מעריכים כי ההחלטה תחסוך לחברה הרבה כסף, שכן גדות אמורה הייתה לקבל על הסרט השלישי משכורת של 20 מיליון דולר, וג'נקינס 12 מיליון דולר.

יומיים לפני ההחלטה, שיתפה גדות את התרגשותה לקראת החלק השלישי בסדרה בציוץ בטוויטר. "לפני כמה שנים הוכרז שאני הולך לשחק את וונדר וומן. הייתי כל כך אסירת תודה על ההזדמנות לשחק דמות כל כך מדהימה ואייקונית, ויותר מכול - אני אסירת תודה כלפיכם, המעריצים. לא יכולה לחכות לשתף אתכם בפרק הבא שלה", כתבה השחקנית ההוליוודית.