גיא הוכמן קיבל סלפי מטלטל: "הלב שלי מרוסק"

הקומיקאי שיתף תמונת סלפי שלו ושל הנרצח בפיגוע, אלישע אנטמן, שאהב אותו מאוד, והגיב: "הודעה שאשתי קיבלה. הלב שלי מרוסק. אלישע הצדיק, נאהב ונזכור אותך לנצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 17:55 ב בתמוז התשפג

גיא הוכמן קיבל סלפי מטלטל: "הלב שלי מרוסק"
גיא הוכמן, צילום: ללא

הקומיקאי גיא הוכמן שיתף היום (ד') פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו העלה תמונה משותפת שקיבלה אשתו, אביה, מחברו הטוב של אלישע אנטמן הי"ד שנרצח אתמול בפיגוע הירי בחומוס אליהו בכניסה לעלי.

חברו של אנטמן כתב: "היי, אני חבר מאוד טוב של אלישע אנטמן, הנרצח השני מאתמול. אלישע כל כך אהב את גיא". הוכמן כתב בפוסט ששית, לצד התמונה הכואבת: "הודעה שאשתי קיבלה. הלב שלי מרוסק. אלישע הצדיק, נאהב ונזכור אותך לנצח".

"אי אפשר שלא להתאהב במאור פנים ובמבט החודר של אלישע"

אלישע אנטמן הי"ד, בן 18 משכונת "נווה שהם" בעלי, נרצח אתמול בפיגוע הקטלני בתחנת הדלק שליד היישוב. אלישע סיים השבוע את לימודיו בישיבת בני עקיבא בעלי, תכנן ללמוד בשנה הבאה בישיבת ההסדר "נווה דקלים" שבאשדוד ובהמשך להתגייס לשירות משמועתי ביחידת עוקץ. "אי אפשר שלא להתאהב במאור פנים ובמבט החודר של אלישע", אמר הרב עובדיה בן משה, ראש הישיבה בה למד אנטמן, לחדשות כיפה. "הוא היה ממש רגיש והצליח לחדור ללבבות של כולם".

לדבריו, רגישותו של אלישע באה לידי ביטוי גם מחוץ לכתלי הישיבה. "אלישע היה מגיע לשמח בבתי חולים, התנדב לעזור לחקלאים באזור, תמיד הוא היה בעשייה מסביב לשעון. הוא היה גם בן בכור והיה לו יחס חם ואוהב להוריו ולמשפחתו. הוא לימד את כולנו שכוחו של האדם זה להיות רגיש לזולתו, המבחנים הגדולים הם במעשים הקטנים".