מאיה ורטהיימר נפרדת: "כשאנחנו יחד הלב שלם"

השחקנית מאיה ורטהיימר חזרה יחד עם משפחתה לישראל לאחר שנתיים בניו יורק בעקבות עבודתו של בעלה, אסף זמיר: "זו ישראל, זה הבית שלנו. היה מדהים לנסוע לצד השני של העולם"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 26/06/23 21:39 ז בתמוז התשפג

מאיה ורטהיימר נפרדת: "כשאנחנו יחד הלב שלם"
אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, צילום: Miriam Alster/Flash90

קונסול ישראל בניו יורק לשעבר, אסף זמיר, שהוא גם בעלה השחקנית מאיה ורטהיימר ואביה של  אסיה, החליט להתפטר מתפקידו לפני כשלושה חודשים בעקבות החלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפטר את שר הביטחון, יואב גלנט מתפקידו. בתוך כך, מאיה שיתפה כי הבוקר (ב')  חזרה עם משפחתה לארץ לאחר שנתיים בהם הם חיו בניו יורק.

"ניו יורק we love you", כתבה מאיה, "שלא תביני לא נכון, זו לא את, זו ישראל, זה הבית שלנו. שלא תחשבו רגע שאני מסכמת, אבל כן לומר שהיה מדהים לנסוע לצד השני של העולם כדי לגלות שזה לא משנה באיזו ארץ איזו עונה, מתי ואיפה כשאנחנו יחד אז הלב שלם".

מאיה ורטהיימר שיתפה תמונה מההפגנה והתרגשה: "גאה בך"

כזכור, עם הודעתו של זמיר כי הוא מתפטר מתפקידו, מאיה גיבתה מיד את החלטתו. "אני גאה בך ואוהבת אותך", היא כתבה לבעלה על הבחירה להתפטר, "על המלחמה למען כולנו כאזרחים שווי זכויות, על המלחמה על הדמוקרטיה". ורטהיימר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, המונה כחצי מיליון עוקבים, תמונה בה היא לוקחת חלק בהפגנות בתל אביב. "גם במחיר פוליטי ואישי", האושייה העצימה את הצעד של בעלה, "של המשפחה שלנו". לסיכום הפוסט היא הוסיפה שליבו של זמיר נמצא במקום הנכון, וליבה איתו. 

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

כמו פעמים רבות בהן ורטהיימר נאלצה לחזור ארצה לבדה לצורך עבודה, גם הפעם זמיר נשאר עם הבת אסיה בניו יורק, הרחק ממנה. "יאללה, בוא הביתה", כתבה האושייה בסיום הפוסט, והוסיפה תמונה רומנטית של הזוג.