ההצעה המפתיעה של לפיד לח"כ החרדי

יו"ר יש עתיד הזמין את חבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס, לעשות אצלו שבת בתל אביב, זאת לאחר שפרגן לו על נאומו בשבוע שעבר במליאה בו ציטט פסוקים מהמקורות

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/23 18:21 ז בתמוז התשפג

ההצעה המפתיעה של לפיד לח"כ החרדי
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד עלה בשבוע שעבר לדוכן הכנסת כדי להשיב לחבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס לאחר שעורר סערה בעקבות התבטאותו נגד הקהילה הגאה, ולצורך כך אף חבש כיפה וציטט מהמקורות. במהלך דיון שהתקיים היום (ב') במליאת הכנסת, הבהיר פידנרוס הבהיר כי אין בכוונתו להתנצל או לחזור בו מדבריו והזמין את לפיד לקיים שיח בעקבות נאומו בשבוע שעבר.

 "אבא שלך שמח בטח שפתחת את המקורות והבאת ציטוטים מהפסוקים, בוא נקיים על זה שיח. אני מוכן להזמין אליי את כל מי שרוצה להעמיק בנושא" אמר פינדרוס ללפיד. בתגובה לדבריו, ראש האופוזיציה השיב לו: "אני מזמין אותך לעשות אצלי שבת בתל אביב". "בשמחה רבה, נשמח ונדון על העניין", השיב פינדרוס ללפיד.

ח"כ פינדרוס, לא מחכה לנתניהו

ח"כ פינדרוס, לא מחכה לנתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"מכבודה של תורה אחבוש כיפה": לפיד ענה לפינדרוס

כאמור, ראש האופוזיציה יאיר לפיד עלה בשבוע שעבר לדוכן הכנסת כדי להשיב לנציג יהדות התורה. "יש הרבה יותר אנשים במדינה הזו שמדברים לא יפה להורים שלהם, מאשר להט"בים. למה אתם כל כך עסוקים דווקא בהם"?, תהה יו"ר יש עתיד. "מכבודה של תורה אשים כיפה", כך אמר לפיד, חבש כיפה ואז ציטט מספר ויקרא. בהמשך הסביר כי מי שמקלל את אביו ואמו דינו עונש בסקילה ואז תליית הגופה, ולאחר מכן הוסיף, "אני מאוד מקווה שהבנים שלי מקשיבים לזה עכשיו".