המגיש הדתי חושף: התסכול הכי גדול מאז שהתחלתי לעבוד ב"כאן"

עודד הרוש, שמככב בסרטונים של "כאן דיגיטל", משתף את עוקביו בקושי הכי גדול שלו מאז התחיל לעבוד בתאגיד. הוא משתף כי במסגרת הסדרה שלו, הוא לא מצא אף ח"כית מהשמאל שהסכימה להיפגש עם אורית סטרוק: "ישועה לא תבוא מההנהגה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/23 13:30 ז בתמוז התשפג

המגיש הדתי חושף: התסכול הכי גדול מאז שהתחלתי לעבוד ב"כאן"
כאן 11, הרוש חושף את התסכול הגדול, צילום: Gili Yaari/Flash90

איש התאגיד, עודד הרוש חושף בפוסט כן כי בתקופה האחרונה הוא נתקל בסיטואציה הקשה ביותר מבחינתו, מאז החל לעבוד בדסק הדיגיטל של התאגיד. "אני חייב לשתף בתסכול ועצב גדולים שאני חווה לאחרונה מאז התחלתי את דרכי ב'כאן'" כותב הרוש ומספר איך חיפש פרוייקט בו יביא להנמכת הלהבות בחברה הישראלית.

סדרת הרשת ומפח הנפש

"כך נולד הרעיון לסדרת רשת חדשה ב'כאן' בשם תרגיל בחיבור, סדרה שמטרתה להפגיש בין קטבים בעם, לא מתוך מטרה שצד אחד ישכנע את השני, אלא כדי להראות שגם קטבים מאותו עם יכולים להפגש, לדבר, לראות מעבר לפוליטיקה ולדעות" הוא כותב ומספר כי שני פרקים ראשונים ועלו וזכו להצלחה.

עודד הרוש, אף ח"כית לא הסכימה

עודד הרוש, אף ח"כית לא הסכימה צילום: Erez Baker-cc-by, ויקיפדיה

"ואז הגיעה העבודה על הפרק השלישי" הוא כותב, "פרק שהפעם רצינו לעשות עם שני פוליטיקאים מכהנים, או יותר נכון מכהנות. אחת מהכי ימין במשכן הכנסת ואחת מהכי שמאל במשכן". הרוש מתאר איך פנה לשרה סטרוק שהביע נכונות להשתתף בסרטון, אך כשפנה לחברות כנסת מהשמאל, סירבו הח"כיות בזו אחר זו.

הרוש התייאש מהפוליטיקאים

"אחת אפילו הודתה בהגינות שביום-יום הן דווקא חברות עם הערכה הדדית, אבל שה'בייס' שלה לא יקבל את זה יפה אם זה יצולם" הוא מספר, "אחת אחרת שאלתי איך הייתה מגיבה אם הייתי הייתי מציע מפגש כזה עם ח"כ ערבי, האם גם אז הייתה מתנגדת נחרצות? והיא ענתה בכנות 'לא, אבל זה שונה'. נכון, זה שונה" אומר איש התקשורת.

אורית סטרוק מאשימה את גנץ במצב הביטחוני

אורית סטרוק, היחידה שהסכימה. צילום: חדשות כיפה

האירוע גרם להרוש להבין כמה דברים על המציאות שלנו פה, וכך הוא כותב: "נחזור לסדרה, פרק שלישי אולי יצולם ואולי לא אבל את השורה התחתונה יש לי - ישועה לא תבוא מההנהגה". הרוש מסיים: "אנחנו, העם, הרחוב, אנחנו נקבע לאן ילך עתידנו המשותף כאן".