אושיית הרשת התחברה לשיר של חנן בן ארי: "שינויים כאלה הם מטלטלים"

הילה שלם שיתפה כיצד השיר החדש של חנן בן ארי נגע במיוחד בנקודות הרגישות בזוגיות שלה- בעוד היא התקרבה לדת ובן זוגה הוריד את הכיפה: "אין ספק שאתגר יכול לגרום לקשר לקרוס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 22:23 כט בסיון התשפג

אושיית הרשת התחברה לשיר של חנן בן ארי: "שינויים כאלה הם מטלטלים"
חנן בן ארי | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"אני אינני מי שהייתי מי שהכרת, כמה שנים בזבזתי בלהיות כמעט" ציטטה אושיית הרשת הדתייה, הילה שלם, את שירו החדש של הזמר הסרוג חנן בן ארי. שלם, שהתפרסמה בזכות הסרטונים הויראלים שצילמה יחד עם אביה וגרפו מאות אלפי צפיות, כתבה בפייסבוק על חנן בן ארי: "מה שהופך אמן לכל כך ענק זה העובדה שהוא מצליח לפגוע בנו כאילו השיר נכתב עבורנו ממש".

שלם סיפרה על הטלטלות שעברה הזוגיות הפרטית שלה: "לפני כמה שנים נתן ואני עברנו כל אחד בדרכו שינוי דיי קיצוני בחייו, ממקום של אנונימיות מוחלטת, עבודה יציבה, ושגרה ילדים בית פרנסה, פתאום הוא נחשף לאשה ששועטת לעבר פרסום, הכרה, השפעה, ניסיון לעצמאות, משחק, אודישנים, ראיונות, חשיפה", כתבה.

"מוריד כיפה, מפסיק לשמור שבת"

היא סיפרה כיצד היא התחזקה בדת, עברה לחבוש כיסוי ראש מלא ופאה, והוא בחר בדרך שונה: "מוריד כיפה, מפסיק לשמור שבת, אין בית כנסת, יש רכיבת אופניים בשבת", כתבה. "שינויים כאלה בזוגיות הם מטלטלים לכל הדעות. הדרך היחידה לצלוח אותם בשלום היא באהבה וכבוד. זה לא קל", שיתפה. 

אבל אין ספק שאתגר יכול לגרום לקשר לקרוס, או להבדיל להתעלות", הסבירה שלם. "לפעמים מרגיש לי שדווקא בזכות העובדה שנתן ואני מאפשרים לעצמנו לעשות את השינויים שאנחנו כל כך מייחלים בחיים אפילו שהם סותרים את הדרך של האחר, זה מה שמחזק את האהבה".