"חסדי השם": עומר ינקלביץ' חוגגת את התרחבות המשפחה

שרת התפוצות לשעבר שיתפה את העוקבים באינסטגרם בהתרגשות בעקבות לידת הנכד הראשון, ילד בכור לבנה וכלתה, והודתה לזוג המאושר, "הפכתם אותנו לסבא וסבתא, חסדי השם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 10:49 ו בתמוז התשפג

"חסדי השם": עומר ינקלביץ' חוגגת את התרחבות המשפחה
עומר ינקלביץ' עם הבן והנכד הבכור, צילום: ללא

עומר ינקלביץ', לשעבר שרת התפוצות, היא אמנם כבר לא חברת כנסת, אך מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה אירועים מרגשים מחייה האישיים. אתמול (שבת) התרחש אירוע שבהחלט הצדיק שיתוף ברשתות החברתיות. כלתה של ינקלביץ', ליהי שיינפלד, ילדה בן בכור, והפכה את ינקלביץ' לסבתא בגיל 45.

כלתה של עומר ינקלביץ' ילדה בן בכור

"תודה לליהי, אמא לביאה, ולאביגי האהובים", כתבה הפוליטיקאית לשעבר בסטורי, כשהיא מצלמת רק את ידו הקטנטנה של הוולד, "הפכתם אותנו לסבא וסבתא, חסדי השם", והוסיפה, "הודו לה' כי טוב, מזל טוב". בסטורי נוסף ינקלביץ' שיתפה תמונה עם בנה והתינוק הקטן, וכתבה, "הילדון שלנו הפך לאבא".

"הפכתם אותנו לסבא וסבתא" צילום: ללא

עומר ינקלביץ' עם הנכד הבכור צילום: ללא

"השראה לנחישות ולהתמדה"

לפני מספר חודשים, שיתפה ינקלביץ' את אלפי עוקביה בתמונה משותפת עם בתה בפוסט בחשבון האינסטגרם, כששתיהן אוחזות בתעודת סיום הקורס של הבת. "היא השראה לנחישות ולהתמדה", כתבה השרה לשעבר על בתה, "אחרי שנת שירות בחו"ל היא בחרה להמשיך ולהתנדב במד"א ולא לוותר גם כשהיה מאתגר בדרך". ינקלביץ' הוסיפה והחמיאה לארגון מד''א, "הצוות המסור, כולם מפתיעים בכל פעם מחדש באנושיות באהבת האדם בשימת הלב לפרטים".