עומר ינקלביץ' שיתפה תמונה עם הבת והתפעמה: "השראה לנחישות ולהתמדה"

לאחר שנישאה בחתונה מדוברת בנוכחות פוליטיקאים ואנשי ציבור רבים, בתה של עומר ינקלביץ' מסיימת קורס פרמדיקים בהצלחה. האם הנרגשת: "היא השראה לנחישות ולהתמדה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/23 16:15 ג בשבט התשפג

עומר ינקלביץ' שיתפה תמונה עם הבת והתפעמה: "השראה לנחישות ולהתמדה"
עומר ינקלביץ', אמא גאה, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

מספר חודשים לאחר חתונתה המדוברת שגררה אליה פוליטיקאים, רבנים ואנשי ציבור רבים שרקדו לצלילי מוסיקה חסידית, בתה של עומר ינקלביץ' בצעד משמעותי נוסף. השרה לשעבר ינקלביץ', שהשתייכה בעבר למפלגת "המחנה הממלכתי" בראשות בני גנץ, ליוותה אתמול (ג') את בתה יעל בטקס סיום קורס פראמדיקים. 

"השראה לנחישות ולהתמדה"

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלפה שיתפה ינקלביץ' את אלפי עוקביה בתמונה משותפת עם בתה, כששתיהן אוחזות בתעודת סיום הקורס של הבת. "היא השראה לנחישות ולהתמדה", כתבה השרה לשעבר על בתה, "אחרי שנת שירות בחו"ל היא בחרה להמשיך ולהתנדב במד"א ולא לוותר גם כשהיה מאתגר בדרך". ינקלביץ' הוסיפה והחמיאה לארגון מד''א, "הצוות המסור, כולם מפתיעים בכל פעם מחדש באנושיות באהבת האדם בשימת הלב לפרטים".

"גיליתי פתאום שכנראה אני לא האמא הנודניקית היחידה"

ינקלביץ' המשיכה ופירטה על היחס הלבבי של צוות מגן דוד אדום, "היום המנכ״ל חשף בנאומו שההורים כותבים לו במהלך הקורס וגיליתי פתאום שכנראה אני לא האמא הנודניקית היחידה", כתבה, "ומה שמדהים שכולם חשים אותו הדבר יחס אישי ואנושי". ינקלביץ' חתמה את הפוסט באיחולי הצלחה לבתה יעל, ובקשה חמה ממד''א, "תמשיכו לגדל פרמדיקים איכותיים ולהציל חיים בדבקות אמונה ונחישות".