מגי טביבי מגיבה לקולגות בערוץ 14: "רצוי אף יותר נשים"

לאחר הסערות שחולל ערוץ 14 בהתבטאויות הנוגעות לשירות של לוחמות בצה"ל, מגיבה מגישת המהדורה המרכזית עם מסר תקיף וטוענת שצריך אף יותר נשים בתפקידי מפתח

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 22:25 יז בסיון התשפג

מגי טביבי מגיבה לקולגות בערוץ 14: "רצוי אף יותר נשים"
מגי טביבי, מגישת ערוץ 14, צילום: CC BY-SA 4.0 Omermantzur

אישה חזקה: מגי טביבי הפכה בשנים האחרונות לאחת הפנים הכי מזוהות עם ערוץ 14 המתחדש ובוודאי לדמות הנשית הדומיננטית בערוץ. לכן לא מפתיע שאל מול הגווארדיה הגברית שגרמה השבוע לסערה סביב סוגיית שירות נשים כלוחמות בצבא, דווקא היא התגייסה להביע את מחאתה בעניין. טביבי, שבעצמה שירתה כלוחמת פרסמה תמונה מהשירות הצבאי ואמרה כי הייתה רוצה לראות יותר נשים בתפקידי מפתח.

הביקורת של טביבי: "הופכים אותה לכלי התנגחות"

בפוסט באינסטגרם כתבה טביבי: "אתחיל מהסוף. הייתי לוחמת ומפקדת בגדוד מעורב. נכון וראוי שנשים ישובצו בתפקידי מפתח לצד גברים, ורצוי אף יותר שזה לא יסתכם רק במסגרת הצה"לית". עוד היא הוסיפה ואמרה: "צר לי על מי שלוקחים את הסוגיה המובנת מאליה והופכים אותה לכלי התנגחות. ערכם של צה"ל ושל לוחמיו עליון ובלב הקונצנזוס של כולנו. בואו נשמור עליהם מחוץ לשיח המתלהם".

עורך חדשות חדש

בועז גולן, עורר סערה. צילום: דוברות ערוץ 20

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הוציאה הליך הפרה לכאורה לערוץ 14

ההתבטאות של הכתבים הילל ביטון רוזן ובעז גולן עוררה את כעסם של הציבור כולו, שמיהר לצאת נגד הכתבים ברשתות החברתיות ולדרוש שיחזרו בהם. בעקבות ההתבטאויות, היום הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הוציאה הליך הפרה לכאורה לערוץ 14. גולן כאמור אמר בתוכניתו: "אין פה טעם לפגם, יש פה חוסר מקצועיות, יש פה זלזול בערכי הצבא, יש פה אג'נדות שמאל מטורפות ואנחנו פשוט פוחדים להגיד את זה".

בערוץ הגיבו: "ערוץ 14 ימשיך באג'נדה הברורה והנחרצת שלו להגן על כוחותינו, חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון. דווקא משום כך, לא נהסס לבקר את צה"ל על התנהלות כושלת ולא מקצועית. צר לנו ש'גורם ביטחוני בכיר' מתדרך ומגדיר ביקורת עניינית כ'אירוע חמור'".