קארין קליינברג חשופה: "עברתי פגיעה מינית"

האושיה נשאלה כמה זמן לקח לה לשתף את המשפחה בהטרדה המינית שחוותה, והשיבה בפתיחות רבה כי לא חוותה הטרדה, אלא פגיעה מינית: "בסוף זה יוצא החוצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 21:31 ג בתמוז התשפג

קארין קליינברג חשופה: "עברתי פגיעה מינית"
קארין קליינברג, צילום: צילום עצמי

אושיית הרשת הדתית קארין קליינברג מרבה לשתף את עשרות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם ממה שקורה בחייה האישיים, אלא שהערב (ה') היא עשתה את זה באופן חשוף מתמיד, וכן מתמיד. 

קליינברג קיבלה שאלה אנונימית, בה נכתב כי באחד מהסטורים שיתפה כי עברה הטרדה מינית וכי לקח לה זמן לשתף את המשפחה - "איך באמת עושים את זה?", נשאלה קארין, "זה כמו צלקת כזאת וטראומה שאי אפשר לשתף אפילו מישהו אחר ולא מהמשפחה".

האושייה השיבה: "עברתי פגיעה מינית... לא הטרדה. לקח לי שנים לעשות את זה, הנפש לא הייתה שקטה, המחשבות כל הזמן רצו... בסוף זה יוצא החוצה. קשה לסחוב את זה לבד". 

קליינברג: "אז תורידו עוקב" 

לאחרונה כתבה קליינברג כי היא עוברת המון, כולל ביקורת אותה היא סופגת. "הבית לא נקי, עוד לא הצלחתי לחזור לשגרה מלאה עם איתי, בקושי אוכלת, לא מספיקה להעלות לכן תוכן. ובגלל שנתתי לכן המלצה לשלוח את הקטנים לבית ולא להשאיר אותם באירועים - אז הפכתי למתנשאת", כתבה, בהתייחסה לאחת מהתגובות שקיבלה, שטענה שהיא מתנשאת מכיוון שהיא מרבה לשתף המלצות. "בכנות? אני לא מצליחה להבין את זה. אם זה הופך אותי בעיניכן למתנשאת - אז תורידו עוקב".