קארין קליינברג מתפוצצת: "תשמרי את דעתך לעצמך"

לאושיית הרשת הדתית, שעוברת לאחרונה תקופה לא פשוטה, נמאס מתגובות מעליבות מצד העוקבות שלה: "תורידו עוקב. זה אידיוטי ולוע בוגר בשום צורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 21:26 כד בסיון התשפג

קארין קליינברג מתפוצצת: "תשמרי את דעתך לעצמך"
קארין קליינברג, צילום: צילום עצמי

אושיית הרשת הדתייה, שהתפרסמה בזכות השתתפותה בתכנית האח הגדול - קארין קליינברג, שיתפה היום (ג') סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו סיפרה לעוקבים הרבים שלה על הודעה שפגעה בה בנקודה רגישה במיוחד, והעבירה מסר חד משמעי למי שלא מרוצה מהתכנים שהיא מעלה.

קליינברג: "אז תורידו עוקב" 

"בתקופה האחרונה אני עוברת המון. הבית לא נקי, עוד לא הצלחתי לחזור לשגרה מלאה עם איתי, בקושי אוכלת, לא מספיקה להעלות לכן תוכן", פתחה וכתבה קליינברג. "ובגלל שנתתי לכן המלצה לשלוח את הקטנים לבית ולא להשאיר אותם באירועים - אז הפכתי למתנשאת",כתבה, בהתייחסה לאחת מהתגובות שקיבלה, שטענה שהיא מתנשאת מכיוון שהיא מרבה לשתף המלצות. "בכנות? אני לא מצליחה להבין את זה. אם זה הופך אותי בעיניכן למתנשאת - אז תורידו עוקב. זה אידיוטי ולוע בוגר בשום צורה". 

"אני מרגישה עייפה נפשית" הודתה אושיית הרשת. "אמרתי לבעלי אתמול כשאני בוכה שאני מרגישה שאני עוד מעט מגיעה לקצה" לדבריה: "את אם את חושבת שאני מתנשאת רק כי נתתי המלצה וממש דחוף לך לכתוב לי את זה - הנה אני אומרת לך: תשמרי את דעתך לעצמך. היא לא מעניינת אותי ואין לי שום אנרגיות להשקיע בך" .