יובל דיין נפרדת: "תודה על השיחות"

הזמרת יובל דיין נפרדה מהעורך המוזיקלי הוותיק יוסי זילברשטיין שהלך לעולמו בגיל 68 בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "תודה על הדלת שפתחת לי ברשת גימל, על השיחות לפני שידור ועל הלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 18:36 ג בתמוז התשפג

יובל דיין נפרדת: "תודה על השיחות"
יובל דיין נפרדת, צילום: שי פרנקו

העורך המוזיקלי הוותיק יוסי זילברשטיין, שהיה מוכר בשמו יוסי כסיף, הלך הלילה לעולמו ממחלת הסרטן. כסיף עבד מעל 50 שנה ברדיו ונפטר בגיל 68. הלווייתו התקיימה היום (ה') ב-15:00 בבית העלמין הישן של רעננה.

יובל דיין נפרדה מיוסי כסיף: "תודה על השיחות לפני שידור"

הזמרת יובל דיין, שהפכה לאחרונה גם לשדרנית בגלגלצ, נפרדה מהעורך המנוח בסטורי כאוב בחשבון האינסטגרם שלה. "יוסי כסיף היקר", כתבה, "זה שנשאר דבוק באמת ובאיכות עד השניה האחרונה, הלך לעולמו הבוקר". הזמרת המשיכה בפנייה נרגשת לכסיף ז"ל, "תודה על הדלת שפתחת לי ברשת גימל, על השיחות לפני שידור ועל הלב שהבאת לתעשיית המוזיקה".

"היה פחות נורא ממה שחשבתי"

לא מזמן, הזמרת שיתפה את עוקביה בתחושות לאחר שידור הבכורה שלה בגלגלצ. דיין כתבה באינסטגרם: "אתמול היה שידור הבכורה שלי בגלגלצ, חייבת להודות שהיה פחות נורא ממה שחשבתי". לאחר מכן, המשיכה לכתוב, "אין כמו לחפור להמונים בלילה בתוך אולפן ממוזג. שוקלת הסבה, סתם לא. בקיצור ערכתי שעתיים של מוזיקה שממש קרובה לליבי ומבטאת המון מהעולם שגדלתי בו. הוספתי סיפורים נחמדים על דייטים בבתי אבות".