יובל דיין: "היה פחות נורא ממה שחשבתי"

הזמרת המצליחה ערכה את שידור הבכורה של תוכניתה החדשה בגלי צה"ל ושיתפה בתחושות לאחר השידור. על הבחירות המוזיקליות שלה אמרה: "מוזיקה שממש קרובה לליבי ומבטאת המון מהעולם שגדלתי בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 23:09 כו בסיון התשפג

יובל דיין: "היה פחות נורא ממה שחשבתי"
יובל דיין, שידור בכורה, צילום: שי פרנקו

יובל דיין רגילה להופיע מול אלפי אנשים בהופעות, אך נראה כי הופעה שכזו מאחורי מקלטי הרדיו מלחיצה לא פחות. הזמרת שלאחרונה הצטרפה לגלגלצ שיתפה את עוקביה בתחושות לאחר שידור הבכורה אמש (ד'). דיין כתבה באינסטגרם: "אתמול היה שידור הבכורה שלי בגלגלצ, חייבת להודות שהיה פחות נורא ממה שחשבתי".

"אין כמו לחפור להמונים בלילה בתוך אולפן ממוזג" כותבת דיין, "שוקלת הסבה, סתם לא. בקיצור ערכתי שעתיים של מוזיקה שממש קרובה לליבי ומבטאת המון מהעולם שגדלתי בו" כותבת דיין ומוסיפה: "הוספתי סיפורים נחמדים על דייטים בבתי אבות" כל זה בתוכניתה החדה בגלגלצ. הזמרת סיכמה: "מי שהקשיב והגיב אין עליכם".

השיר החדש של יובל דיין

דיין בנתה קריירה מוזיקלית מרשימה. עם התלתלים והקול הייחודי, כמעט כל שיר שלה הפך לחלק מהפסקול הישראלי. בחודש האחרון חשפה הזמרת את הרגשות האישיים שלה בשיר חדש, בשם "תישארי את". "בטקסט הזה יש את כולי", הודתה הזמרת בחשבון האינסטגרם שלה, "תודה שאתם מקשיבים ושיש למי לכתוב".