עמית סגל פגש את השר לשעבר ונזכר: "הוא גרם לי התקפי חרדה"

העיתונאי הדתי נפגש עם המשפטן הוותיק פרופסור אמנון רובינשטיין בן ה- 92 ושיתף באינסטגרם את רשמיו: "נזכרתי בפעם היחידה שנפגשנו עד היום:  הפעם הראשונה שבה נכנסתי לכנסת, כתלמיד י"ב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 22:48 ב בתמוז התשפג

עמית סגל פגש את השר לשעבר ונזכר: "הוא גרם לי התקפי חרדה"
עמית סגל, , צילום: Hadas Parush/Flash90

 

העיתונאי הדתי עמית סגל נפגש היום (ד') באוניברסיטת רייכמן עם פרופסור אמנון רובינשטיין בן ה-92 - משפטן, סופר, איש אקדמיה ושר לשעבר. סגל התרגש במיוחד מהפגישה - כיוון שהפעם הקודמת בה נפגשו הייתה כשסגל היה בן 18 בלבד.

סגל שיתף פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו תיאר את שיחתו עם האיש רב הפעלים: "אתה אורח שלי כל ערב בסלון, הוא אמר, וכששאלתי מה שלומו נאנח ואמר שזה תלוי בדיווחים שלך".  עוד סיפר: "הבעתי מיד צער על הצער שאני גורם לו ואמרתי לו שמנגד, הוא גרם לי התקפי חרדה במהלך הניסיון לשנן כסטודנט את מאות העמודים מספרו המונומנטלי בן 1,200 העמודים 'המשפט הקונסטיטוציוני של מדינת ישראל'".

"נזכרתי בפעם היחידה שנפגשנו עד היום: הפעם הראשונה שבה נכנסתי לכנסת, כתלמיד י"ב"

"על הדרך נזכרתי בפעם היחידה שנפגשנו עד היום: זו הייתה הפעם הראשונה שבה נכנסתי לכנסת, כתלמיד י"ב שבא עם חברים להכין עבודה על ועדת החוקה שבראשה רובינשטיין עמד", סיפר העיתונאי. 

"כאז כן היום הוא היה חביב עד מאוד" המשיך וכתב, והסביר גם מהן עמדותיו של המשפטן הוותיק ביחס לרפורמה שמקדמת הממשלה: "פרופסור רובינשטיין מודאג מהמהלכים הנוכחיים של הממשלה, אבל הסכים בתשובה לשאלתי שהוא עצמו מסתייג כבר שנים מהקו האקטיביסטי הרדיקלי בבית המשפט ותומך בשינויים מסוימים. רק בריאות פרופסור" איחל לסיום.