אשת התקשורת הסרוגה שיתפה תמונה מבית החולים: "נכנסת לניתוח"

יום לאחר שקיבלה את התואר הראשון שלה בטקס מרגש, אורית מרק אטינגר שיתפה תמונה מבית החולים בחשבון הטוויטר שלה וסיפרה לעוקביה שהיא נכנסת לניתוח בהרדמה מלאה, "אין צורך לדאוג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 10:11 א בתמוז התשפג

אשת התקשורת הסרוגה שיתפה תמונה מבית החולים: "נכנסת לניתוח"
אורית מרק אטינגר, צילום: טרלן בן אבי

אושיית הרשת אורית מרק אטינגר הגיעה לאחרונה לעוד הישג כשהצטרפה לצוות הפאנליסטים בתוכנית החדשה של גאולה אבן סער ברשת 13. אתמול (ב') היא חגגה הישג נוסף כשקיבלה את התואר הראשון שלה בתקשורת ופוליטיקה. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא התרגשה מהדרך הארוכה שעברה והודתה לחנוך דאום על שדחף אותה ותמך בה.

אורית מרק אטינגר: נכנסת בעשר לניתוח בהרדמה מלאה

רק יממה לאחר מכן, אשת התקשורת הסרוגה שיתפה בחשבון הטוויטר שלה תמונה מבית החולים. "מאתמול בבוקר בצום ובהכנות", כתבה מרק אטינגר, "נכנסת בעשר לניתוח בהרדמה מלאה". אשת התקשורת אמנם לא שיתפה באיזה ניתוח מדובר ובמה הוא כרוך, אך הרגיעה את העוקבים, "אין צורך לדאוג". מרק אטינגר ביקשה מקרוביה להתפלל לרפואתה וחתמה את הציוץ, "העיקר שנהיה בריאים תמיד".

"הרגשתי שאיבדתי הכל"

בכנס מיוחד של נוער ריבונות שעסק ב"כוחו של הנוער", שיתפה אורית בחוויה הקשה שעברה בגיל 16 כשאביה הרב מיכאל מרק נרצח בפיגוע ואמרה: "הרגשתי שאיבדתי הכל ומה אעשה עכשיו? אני צעירה ומלאת אנרגיה, איך אתמודד עכשיו? מאיפה מתחילים". "לאט לאט במעלה ההר התחלתי לצעוד", היא שיתפה, "ללמוד איך דווקא הכאב שלי הוא זה שבונה אותי חזקה יותר ומדוייקת יותר ושדווקא כך אוכל לפעול ולעשות יותר. למדתי שלנוער יש כוח עצום גם אם מרגיש לפעמים שלא. עובדה שכנערה בת 17 הקמתי ארגון של 1000 מתנדבים שהגיע למעל חצי מיליון מאושפזים".