אשת התקשורת הסרוגה: "לפני 7 שנים עוד הכל היה רגיל"

אורית מרק אטינגר שלאחרונה הצטרפה לערוץ 13, השתתפה בכנס נוער ושיתפה בהתמודדות עם היתמות המוקדמת מאביה והקשיים לאורך הדרך: " דווקא הכאב שלי הוא זה שבונה אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 21:49 כב בסיון התשפג

אשת התקשורת הסרוגה: "לפני 7 שנים עוד הכל היה רגיל"
אורית מרק אטינגר, סרוגה חדשה על המסך, צילום: נוה שלר

אושיית הרשת אורית מרק אטינגר הגיעה לאחרונה לעוד הישג כשהצטרפה לצוות הפאנליסטים בתוכנית החדשה של גאולה אבן סער ברשת 13. בכנס מיוחד של נוער ריבונות שעסק ב"כוחו של הנוער", שיתפה אורית בחוויה הקשה שעברה בגיל 16 כשאביה הרב מיכאל מרק נרצח בפיגוע ואמרה: "הרגשתי שאיבדתי הכל
ומה אעשה עכשיו? אני צעירה ומלאת אנרגיה, איך אתמודד עכשיו? מאיפה מתחילים".

"לאט לאט במעלה ההר התחלתי לצעוד" היא שיתפה, "ללמוד איך דווקא הכאב שלי הוא זה שבונה אותי חזקה יותר ומדוייקת יותר ושדווקא כך אוכל לפעול ולעשות יותר. למדתי שלנוער יש כוח עצום גם אם מרגיש לפעמים שלא. עובדה שכנערה בת 17 הקמתי ארגון של 1000 מתנדבים שהגיע למעל חצי מיליון מאושפזים.

אורית מרק אטינגר

אורית מרק אטינגר, דיברה בכנס הנוער. צילום: טרלן בן אבי

"אני מרגישה שבכל יום אני עושה בחירה"

בהמשך הוסיפה: "השבוע נציין 7 שנים לפיגוע הירי שבו אבי האהוב נרצח, לפני 7 שנים עוד הכל היה רגיל, חיים נורמטיביים של משפחה ו-10 ילדים. איפה זה ואיפה אנחנו". אורית שיתפה את הנוכחים בכנס בתובנה העיקרית שלה: "לא כך דמיינתי, לא כך רציתי. אבל לא הכל שואלים אותנו נכון? ובסוף, מה שהכי חשוב זה, מה אנחנו בוחרים לעשות עם החיים שלנו. אני מרגישה שבכל יום אני עושה בחירה ובכל יום אני גאה בעצמי מחדש על הבחירה לחיות ולהיות ולעוף על החיים" אמרה לנוכחים.