שומר המסך של עומר אדם עורר סערה - כך הוא הגיב

שומר המסך של עומר אדם נחשף בתמונה מחתונת חברו הטוב, רון ביטון, ובו היה כתוב: "לא לאכול, אוכל זה רק בראש, הכל שטויות". הכיתוב הצליח לעורר סערה והזמר הגיב עם תמונה מפתיעה בחשבון האינסטגרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 09:24 א בתמוז התשפג

שומר המסך של עומר אדם עורר סערה - כך הוא הגיב
עומר אדם, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

אחד הזמרים המצליחים במדינה, עומר אדם, הצליח לעורר השבוע סערה סביב שומר המסך שלו. אדם הופיע בתמונה מתוך חתונת חברו רון ביטון, אליה הגיע כאורח, כשלצד השניים נח הטלפון הנייד של הזמר. העוקבים חדי העין הצליחו להבחין בכיתוב על שומר המסך של הנייד: "לא לאכול, אוכל זה רק בראש. הכל שטויות". הכיתוב הצליח לעורר סערה ברשת בטענות שהזמר מעודד הפרעות אכילה ומעביר מסרים שליליים.

העוקבים טענו שהוא מעודד הפרעות אכילה - עומר אדם הגיב בתמונה

הזמר כנראה לא נבהל מהתגובות והחליט למנף את הסערה לטובתו. אתמול (ב') הוא העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו כשהוא אוכל שווארמה בלאפה ולידו שולחן עמוס אוכל. באמצעות התמונה הזמר הבהיר שהוא לא נגד לאכול, ואפילו להפך. אבל אדם לא הסתפק רק בזה, והציב את הטלפון הנייד על השולחן, כשהפעם על שומר המסך מופיע כיתוב אחר: "8.8, היכל מנורה, המכירה תיפתח ביום רביעי". 

התמונה של אדם הצליחה לעורר סערה גם היא, הפעם לטובה. הקולגה חנן בן ארי הגיב על הפוסט, "למה אתה גאון למה?". גם שלום מיכאלשווילי החמיא, "לקחת את הלימון, עשית ממנה שווארמה".