הפרויקט החדש של עומר אדם: "הולך לשנות את כללי המשחק"

אחד הזמרים המצליחים במדינה משיק מיזם חדש, והפעם לא מדובר בפרויקט מוזיקלי. בעקבות סיטואציה אישית שהתמודד איתה עומר אדם החליט להילחם בתופעת ההונאות ברכישת רכבים משומשים, יחד עם שני שותפים למיזם

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 10:27 כט בסיון התשפג

הפרויקט החדש של עומר אדם: "הולך לשנות את כללי המשחק"
עומר אדם, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

עומר אדם הוא ללא ספק אחד הזמרים המצליחים במדינה. לאחרונה חזר ארצה יחד עם בת זוגו, יעל שלביה, לאחר חצי שנה של מגורים בדובאי. אתמול (שבת) הוא שיתף את מיליון העוקבים שלו באינסטגרם בפרויקט חדש שהוא עובד עליו, והפעם לא מדובר בפרויקט מוזיקלי.

"פעם ראשונה שיוצא לי לשתף אתכם בפרויקט שאני עובד עליו מעבר למוזיקה", כתב אדם בסטורי שלו, מיזם חדש שהתחיל מרעיון והפך למציאות ומבטיח לכם שהולך לשנות את כללי המשחק בתחום הרכב וישמור בעיקר עליכם", כתב והוסיף, "ושיהיה לנו בהצלחה בעזרת השם".

עומר אדם משיק אפליקציה: "לא הגיוני שב־2023 לא יהיה מנגנון ששומר על הלקוחות הפרטיים"

הפרויקט, עליו אדם התראיין בעיתון ידיעות אחרונות, הוא אפליקציה בשם "CarPay" אותה הזמר משיק יחד עם שני שותפים. האפליקציה תאפשר העברות בעלות ותשלום על רכב באופן מאובטח במטרה להילחם בתופעת ההונאות ברכישת רכבים משומשים. "הצעתי רכב שלי למכירה, הגיע זוג שהתעניין", הזמר סיפר בראיון, "סגרנו על מחיר וכשהם היו צריכים להעביר את הכסף הם הביאו לי צ'ק בנקאי מזויף. ברגע האחרון עלינו על זה וממש שנייה לפני העברת הבעלות עצרנו את כל העסקה".

האירוע עליו סיפר אדם הביא אותו להשיק את האפליקציה. "בכל דבר שאני עושה בחיים אני מעורב עד הפרטים הקטנים", שיתף, "אני אוהב להיות פעיל ולתרום את החלק שלי, אז אם אני כאן זה באמת כי אני מאמין שיש צורך במוצר שלנו. לא הגיוני שב־2023 לא יהיה מנגנון ששומר על הלקוחות הפרטיים שרוצים לבצע עסקאות קנייה ומכירה של רכב".