הקולנוען הדתל"ש מסביר: הסיבה שאני שולח את הילד לגן דתי

יאיר אגמון שיתף תמנה של בנו מהגן הדתי ונשאל איך דתל"ש כמוהו שולח את הילד לחינוך דתי. אגמון הסביר את ההחלטה: "צריך להתחיל מאיפשהו כדי להתפקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 08:52 א בתמוז התשפג

הקולנוען הדתל"ש מסביר: הסיבה שאני שולח את הילד לגן דתי
יאיר אגמון, צילום: Raya Shuster (רעיה שוסטר) , CC BY-SA 3.0, ויקיפדיה

עבור דתל"שים רבים, ישנה דילמה בקשר לחינוך אליו ישלחו את ילדיהם, שהרי הם נמצאים קצת בשני הצדדים. מי שהתייחס לתופעה הוא יוצר הקולנוע והסופר יאיר אגמון. אגמון, בעצמו דתל"ש, פרסם לאחרונה תמונה של בנו מהגן הדתי כשמאחוריו תמונת בית המקדש. בעקבות שאלות רבות שעלו בקרב עוקביו לגבי ההחלטה לשלוח את הילד לגן דתי, הסביר אגמון מדוע בחר כך.

"איך אפיקורוס דתל"ש שכמוני שולח את הילדים שלו לגן טליבאן"

"רציתי להבהיר כאן איזו נקודה חשובה" כותב אגמון בפייסבוק, "מה שרציתי להגיד זה שביום שישי האחרון העליתי לסטורי שלי באינסטוש את התמונה הזו, המתנה שקיבלנו מהגן של נח בסוף השנה, סט מצעים עם תמונה של נוייחל חולם על בית המקדש" כתב והוסיף את תמונת בנו אותה קיבל מהגן הדתי. אגמון שיתף: "וכשהעליתי את התמונה לסטורי קיבלתי הרבה תגובות עליה, מכל מיני עוקבים ועוקבות שלא הבינו איך אפיקורוס דתל"ש שכמוני שולח את הילדים שלו לגן טליבאן כזה שהופך את כל הילדים לצדיקים שחולמים על בית המקדש". הוא כותב.

התשובה שענה אגמון לעוקבים

"והתשובה שעניתי לכולם" משיב אגמון, "הייתה שבשביל שנוייחל פוייחל יהיה דתל"ש מתגעגע כמוני, הוא צריך להיות קצת דתי לפני זה" פוסק אגמון. הו סיים את הפוסט וכתב: "צריך להתחיל מאיפשהו כדי להתפקר, ולכן אנחנו שולחים אותו לגן דתי שכוייח", סיים.