לסופר הדתל"ש נשארו כמה ספרים מיותרים - והוא מחפש אנשים עם שם ספציפי

לפני כשנה הוציא היוצר יאיר אגמון את ספרו ספר האקסיות, לאחר טעות בהוצאה, התברר שכתב הקדשות מיותרות על כמה ספרים. כעת הוא רוצה לחלק אותם לאנשים עם שם מתאים | מכירים מישהו מתאים?

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/23 13:35 כ בסיון התשפג

לסופר הדתל"ש נשארו כמה ספרים מיותרים - והוא מחפש אנשים עם שם ספציפי
יאיר אגמון, צילום: Raya Shuster (רעיה שוסטר) , CC BY-SA 3.0, ויקיפדיה

יאיר אגמון הוא איש ברוך כשרונות. יוצר הקולנוע והוא גם פובליציסט וגם סופר, הוציא רק לאחרונה את סרטו על המדרשייה, אבל בפוסט באינסטגרם הוא לוקח אותנו שנה אחורה, לספר שהוציא "ספר האקסיות". מסתבר שאגמון כתב אז הקדשות בהוצאת הספרים לאנשים שהזמינו את הספר, אך לכמה ספרים נכתבו בטעות הקדשות מיותרות, מאז הוא מספר, הוא מחפש אנשים בעלי שמות תואמים על מנת להביא להם ספר עם הקדשה.

"מאז" הוא כותב "ועד היום בכל פעם שאני נוסע לסיני, אני לוקח שני עותקים, ומחפש אנשים שיש להם את השמות של ההקדשות. בפורים שעבר למשל, מצאתי הילה! בחוף הסמוך. וכל פעם שחברים שלי נוסעים לסיני, אני נותן להם ספרים מוקדשים, ושולח אותם לחפש אנשים כאלה בחוף" כותב אגמון.

השמות שנשארו לי כאן הם: מיכאל הדר אלון יוחאי ונעמי

אגמון מסביר שלכבוד שבוע הספר, החליט פשוט להקדיש את העותקים הנותרים לאנשים בעלי שמות דומים: "והשמות שנשארו לי כאן הם: מיכאל! הדר! אלון! יוחאי! ונעמי" כותב אגמון. אז אם אנשים בעלי אותם שמות עדיין לא קראו את הספר "אתם מוזמנים לבוא אלי לתל אביב" הוא כותב, "לקבל את הספר שלכם! ההקדשה כבר מוכנה, רק תכתבו כאן בתגובות, "קוראים לי מיכאל!" (אם לא קוראים לכם מיכאל אל תכתבו קוראים לי מיכאל), ואני אעשה הגרלה בין כל המיכאלים, ההדריות, האלונים, היוחאים, והנעמיות, שיופיעו כאן למטה".