גל גדות רומנטית: "אני ברת מזל"

לכבוד יום האב שצוין השבוע, השחקנית הישראלית שכבשה את הוליווד, כתבה פוסט בו היא מפרגנת לבעלה, ירון ורסנ ושיתפה תמונה משפחתית יחד עם בנותיה: "אתה הסלע שלנו, המצפן שלנו והלב שלנו"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 19/06/23 23:04 ל בסיון התשפג

גל גדות רומנטית: "אני ברת מזל"
צילום: shutterstock

יום האב מצוין ברחבי העולם ביום ראשון השלישי של חודש יוני. לכבוד היום המיוחד, השחקנית הישראלית שכבשה את הוליווד, גל גדות, כתבה היום (ב') פוסט בעמוד האינסטגרם שלה, בו היא מפרגנת לבעלה, ירון ורסנו ושיתפה תמונה משפחתית יחד עם בנותיה.

"יום האב שמח לכל האבות המדהימים שם בחוץ", כתבה גדות בפוסט, "אני ברת מזל שיש לי את ירון בתור אבא לבנות שלי. לא יכולתי לבקש עבורם אבא מודל לחיקוי, כיפי ומצחיק יותר. אנחנו אוהבים אותך מותק, אתה הסלע שלנו, המצפן שלנו והלב שלנו".

גל גדות משתפת: "מי עוד יכול לדאוג לאינטרסים שלי טוב יותר מהשותף שלי לחיים?"

נזכיר כי בתחילת החודש, התראיינה גדות למגזין "l'officiel" עם העיתונאית האנה ג'קסון. במהלך הראיון, דיברה השחקנית על מערכת היחסים שלה עם בעלה בעקבות העבודה המשותפת בחברת ההפקה שהם הקימו. "רוב האנשים היו מרימים גבה", היא שיתפה בכנות, "הכל תלוי בדינמיקה של מערכת היחסים שיש לך". השחקנית הסבירה כי היא ובעלה משלימים זה את זו, כי הוא מביא לחברה את הצד העסקי שלה, "ומי עוד יכול לדאוג לאינטרסים שלי טוב יותר מהשותף שלי לחיים?".