חברת הכנסת על הרבנית הסרוגה: "אישה מעוררת השראה"

מירב כהן מיש עתיד שיתפה את דבריה של הרבנית מלכה פיוטרוקבסקי בעניין תמיכת הקואליציה במועמדותו של אפי נוה לראשות לשכת עורכי הדין וציינה: "מזכירה לנו דברים שאמורים להיות ברורים מאליהם"

חדשות כיפה חדשות 19/06/23 18:06 ל בסיון התשפג

חברת הכנסת על הרבנית הסרוגה: "אישה מעוררת השראה"
מירב כהן, צילום: כיפה

ביום שלישי הקרוב יתקיימו הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, כאשר הקואליציה תומכת במועמדותו של עורך הדין אפי נוה, ראש הלשכה לשעבר. כזכור, בספטמבר האחרון הורשע נוה, ששמו נקשר בפרשיית "מין תמורת מינוי", בעבירות של כניסה ויציאה מישראל שלא כחוק ובקבלת דבר במרמה.  הרבנית ואשת ההלכה, מלכה פיוטרקובסקי, הסבירה אתמול (א') בראיון ל"חדשות כיפה", כי תמיכת הח"כים הדתיים באפי נוה היא אבסורדית. 

חברת הכנסת מיש עתיד והשרה לשעבר לשווין חברתי, שיתפה את דבריה של הרבנית וחיזקה את המסר אותו ביקשה להעביר. תקראו את דברי החוכמה של הרבנית פיוטרקובסקי", כתבה כהן לעשרות אלפי העוקבים בטוויטר, "אישה מעוררת השראה שמזכירה לנו דברים שאמורים להיות ברורים מאליהם". 

"איך יעלה על הדעת שיתמכו באדם שאמור להנהיג גוף שמייצג את מערכת החוק במדינה"

אשת ההלכה טענה כי על חברי הקואליציה להעמיד אדם הגון בבחירות. "חברי קואליציה שדורשים תיקונים במערכת המשפט, שדורשים שופטים ואנשי חוק ראויים, איך יעלה על הדעת שיתמכו באדם שאמור להנהיג גוף שמייצג את מערכת החוק במדינה, לשכת עורכי הדין, הורשע בבית משפט ונמצאו בו פגימות אתיות והלכתיות במעשיו? שיתכבדו חברי הקואליציה ויעמידו נציג שלא בועט ברגל גסה בערכים שאותם אנשים תובעים אותם. אין גבול לצביעות?".