אשת התקשורת חוגגת יום הולדת וחושפת תמונה מהילדות

לרגל יום הולדתה ה-42, סיון רהב מאיר שיתפה את המסר שלמדה מהרב יוסף יצחק ג'ייקובסון, שגרם לה להבין את המהות האמיתית של יום ההולדת: "פעם לא ייחסתי כל כך הרבה חשיבות ליום הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 13:47 ל בסיון התשפג

אשת התקשורת חוגגת יום הולדת וחושפת תמונה מהילדות
סיון רהב מאיר , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סיון רהב מאיר, אשת תקשורת שחזרה בתשובה עוד לפני נישואה לידידיה מאיר, היא אחת העיתונאיות המוכרות במגזר ובכלל. היום (ב') היא חוגגת את יום הולדתה, וכמי שמרבה לשתף ברשתות החברתיות, רק מתבקש שגם את היום החשוב הזה אשת התקשורת תציין בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

"פעם לא ייחסתי כל כך הרבה חשיבות ליום הזה"

לצד תמונה מילדותה, אשת התקשורת שיתפה, "פעם לא ייחסתי כל כך הרבה חשיבות ליום הזה", כתבה, "עד שהרב יוסף יצחק ג'ייקובסון הסביר לי למה זה כל כך מהותי, בעיקר בדורנו". רהב מאיר סיפרה על מבצע שיזם הרב, בשם "מבצע יום הולדת". "למה הוא חידש את המבצע הזה דווקא בדורנו?", העלתה את השאלה, "לדעתי הדור שלנו מאותגר מבחינת שמחה. אחד האתגרים הכי גדולים הוא לשמוח ולזכור שלא באת לעולם הזה סתם, שיש תכלית לכך שדווקא הנשמה שלך ירדה לכאן ביום מסוים".

אשת התקשורת כתבה על מאפייני הדור, והסבירה, "חגיגת יום ההולדת מזכירה לך שאלוקים מאמין בך ובכישרונות שלך. שהוא רוצה בקיומך". אחרי שפירטה על המנהגים המיוחדים ליום ההולדת, היא הודתה לרב ג'ייקובסון שעזר לה לשנות את הגישה כלפי היום. "ויש עוד דבר שעושים ביום הולדת", כתבה בסיום הפוסט, "מברכים אחרים. אז אני מברכת כל אחד מכם למילוי משאלות לבו לטובה. ומזל טוב גם לכם, ביום שבו אתם נשלחתם לעולם".