סיון רהב מאיר פותרת סכסוכים: "קיבלתי תגובות רבות"

אשת התקשורת הציפה שוב מקרה שקרה לה בפורים, בו סכסוך ארוך נפתר בעקבות משלוח מנות ומשתפת: "אז אולי השבוע אפשר להמשיך את הקסם הזה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 09:32 כה בסיון התשפג

סיון רהב מאיר פותרת סכסוכים: "קיבלתי תגובות רבות"
סיון רהב מאיר, צילום: Flash90

בפורים האחרון קרה למשפחתה של סיון רהב מאיר מקרה מרגש. היא מספרת: "מאז פורים אני מחפשת הזדמנות לכתוב על כך שוב. סיפרתי אז איך אחרי מריבה לא נעימה - הצד השני תפס יוזמה ופשוט התייצב בפתח הבית שלנו, בפורים, עם משלוח מנות, ופתאום כל המתח נעלם. המחלוקת התפוגגה".

המיזם של סיון רהב מאיר מביא תוצאות

עתה, בפוסט באינסטגרם היא מציפה שוב את הנושא ומשתפת בשני סיפורים שהגיעו אליה: "בעקבות הפוסט ההוא" היא כותבת, "קיבלתי תגובות רבות של אנשים שהחליטו לדפוק בפורים בדלת של ידידים שהפכו יריבים, עם משלוח מנות, כדי להתפייס. זה עבד. אני מצרפת תמונה של שתי דוגמאות בלבד שנשלחו אליי, של מריבות ממושכות שהסתיימו כי מישהו החליט לנסות לתקן את המצב" כתבה.

משלוח מנות, פותר גם סכסוכים. צילום: shutterstock

המסר מפרשת השבוע

רהב מאיר מסיימת עם קטע אקטואלי מפרשת השבוע: "אז אולי השבוע אפשר להמשיך את הקסם הזה? בפרשת קורח שנקרא השבת מתוארת מחלוקת קשה וטרגית: קורח ואנשיו פותחים במריבה בגלל קנאה ורדיפת כבוד, בעוד משה רבנו מנסה להתפייס ולהגיע לשלום. ומה המסר עבורנו? לא להחזיק במחלוקת כזו. "וְלֹא יִהְיֶה כְקֹרַח וְכַעֲדָתוֹ"" היא כותבת.