נועה ירון חושפת: "הרגשתי כאילו אני בהלוויה של עצמי"

הסופרת והמרצה שחזרה בתשובה סיפרה בריאיון על הדרך שעברה כשחזרה בתשובה, על הרצון להשאיר את החיים הקודמים מאחור וגם על הפרידה מבעלה יובל דיין: "הרגשתי שהחיים שלי נגמרו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 09:16 ל בסיון התשפג

נועה ירון חושפת: "הרגשתי כאילו אני בהלוויה של עצמי"
נועה ירון דיין באירוע השקת הסדרה "בנות ברק" של הוט, צילום: אביב חופי

הסופרת ואשת התקשורת בעבר, נועה ירון, עברה הרבה תהפוכות במהלך חייה.לאחר שהתחילה את דרכה באולפנים כמנחה ומגישה של תכניות מוכרות, היא ובעלה דאז יובל דיין עשו שינוי כיוון קיצוני, ויתרו על חיי הזוהר וחזרו בתשובה. מאז דיין הספיקה להפוך לסופרת ומרצה, להתגרש מבעלה ולהשתתף בתכנית מחוברים.

28 שנים אחר כך, חזרה ירון לארכיון התמונות שלה מהימים שלפני החזרה בתשובה, וסיפרה בריאיון ל"פנאי פלוס" על התהליך שעברה: "גירדתי את הפסגה וברחתי. כשחזרתי בתשובה, אחד מהדברים שרציתי זה באמת ללכת ולא לשוב יותר", סיפרה נועה. "מטאפורית נישקתי את המזוזה, יצאתי ברגל ימין ויצאתי מערוץ הילדים, ערוץ שתיים ואמרתי 'אני לא רוצה לחזור לפה יותר אף פעם'".

נועה ירון דיין

נועה ירון צילום: שרה דיין

"הרגשתי כאילו אני בהלוויה של עצמי, הרגשתי חזקה"

נועה המשיכה וסיפרה כיצד לא רצתה להשאיר זכר מחייה הישנים: "שום דבר לא לקחתי איתי, כלום. את הרוב שרפתי, ליטרלי שרפתי" חשפה. "זו הייתה מדורה מאוד עליזה, שלא תחשוב, זה היה הפאן, הרגשתי כאילו אני בהלוויה של עצמי, הרגשתי חזקה, הרגשתי מעל תדמית וכסף וכוח וכבוד, וזה היה אמיתי לרגע".

בהמשך הריאיון התייחסה לפרידה המתוקשרת מבעלה מזה 25 שנה, יובל דיין, שחזר בתשובה ואף נישא בשנית: "לפני חמש שנים הרגשתי שהחיים שלי נגמרו. כעסתי עליו ממש, כעסתי עליו, על עצמי, על הקדוש ברוך הוא, שאני לא אחיה את זה".