עקיבא נוביק מבקש סליחה מטלי גוטליב: לא התכוונתי

לאחר שציוץ של הכתב הסרוג הכעיס את ח"כ טלי גוטליב, שאיימה בתביעה, נוסיק מיהר להתנצל: "לא התכוונתי לרמוז שהיא לא שפויה. אין לי רצון לבלות מאות שעות בבית משפט עם גוטליב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 08:45 ל בסיון התשפג

עקיבא נוביק מבקש סליחה מטלי גוטליב: לא התכוונתי
עקיבא ראול נוביק, צילום: יח"צ

הכתב הסרוג, עקיבא נוביק, שיתף אתמול (א') ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שהעלה את חמתה של חברת הכנסת טלי גוטליב, שאיימה עליו בתביעה. בתגובה מיהר נוביק להתנצל וחזר בו מדבריו: "לא התכוונתי. אין לי רצון לבלות מאות שעות בבית המשפט עם גוטליב".

בציוץ שהעלה נוביק, האשים את חברת הכנסת כי "היה ברור שהיא איננה מאה". בעקבות התבטאותו של העיתונאי, חברת הכנסת, שהיא גם עורכת דין בהכשרתה, איימה עליו בתביעת דיבה. נזכיר כי לאחרונה גוטליב נמצאת בעין הסערה בשל סירובה להסיר את מועמדותה מהבחירות לנציגי הוועדה לבחירת שופטים, סירוב שהוביל לבחירת מועמדת האופוזיציה ולזעם רב ולהטלת סנקציות מצד חבריה לקואליציה.

נוביק: "לא התכוונתי לרמוז שגוטליב לא שפויה. אני מתנצל"

נוביק מיהר להתנצל וכתב: "גוטליב מאיימת לתבוע אותי על שכתבתי שהיא 'איננה מאה'. מצד אחד מתחשק מאד לומר לה: תתבעי. בלתי נסבל שפוליטיקאים מאיימים על אזרחים בכזו קלות, ושהמדינה מממנת את כל עלויות תביעה כזאת", טען. מנגד, כתב העיתונאי: "מצד שני, באמת לא התכוונתי לעלוב בה, וזו באמת היתה בחירת מילים לא מאה". נוביק התנצל ואמר כי, "לא התכוונתי לרמוז שגוטליב לא שפויה. אני מתנצל אם מישהו הבין כך. ועוד יותר, אין לי רצון לבלות מאות שעות בבית משפט עם גוטליב".

טלי גוטליב, תוקפת את חברה לסיעה

טלי גוטליב. ה צילום: Yonatan Sindel/Flash90