עקיבא נוביק נזכר ברגע ששינה את חייו: "היום לפני שנתיים"

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, עיתונאי כאן 11 והמנחה הסרוג חשף את התהליך הארוך שהחל בדיוק לפני שנתיים, אליו הגיע סקפטי לגמרי, "והנה אני שנתיים בלי לגעת בטבק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 16:16 יז בסיון התשפג

עקיבא נוביק נזכר ברגע ששינה את חייו: "היום לפני שנתיים"
עקיבא נוביק, צילום: Hadas Parush/Flash90

עקיבא נוביק, עיתונאי כאן 11 ושדרן רדיו, פעיל לא מעט ברשתות החברתיות ובעיקר בטוויטר, שם הוא מרבה להביע את דעתו בנושאים אקטואליים שונים. היום (ג') הוא החליט לחשוף בציוץ את התהליך שהחל לעבור לפני שנתיים.

"באתי סקפטי, יצאתי סקפטי, והנה אני שנתיים בלי לגעת בטבק"

"היום לפני שנתיים, נכנסתי למכון אברמסון כדי לנסות להיגמל מניקוטין", סיפר נוביק בציוץ שהגיע לעשרות אלפי צפיות בטוויטר. העיתונאי הודה שנכנס לתהליך סקפטי ונשאר סקפטי גם כשיצא מהמכון, אך בסופו של דבר התהליך התברר כמוצלח, "והנה אני שנתיים בלי לגעת בטבק".

מפיץ השנאה המיומן בישראל מנסה לחנך עיתונאים דתיים בקללות וגידופים

איש התקשורת והמנחה הסרוג יצא השבוע למתקפה זועמת על חברו למקצוע מהערוץ המתחרה, ינון מגל. זאת בתגובה לציוץ של מגל נגד טורו נוביק, אותו תיאר כ"שילוב של רגשי נחיתות וצורך למצוא חן". "הדבר הכי מגעיל ומביך בתקשורת זו חבורת הדוסים רקדני המה יפית, שכל עיסוקם בפרינט ובאלקטרונית הוא יום יום או פעם בשבוע לבקר את הימין והדתיים" כך כתב מגל, והוסיף: "להסביר כמה הם טועים ולא סובלניים, ולהצדיק את המתקפות עליהם".

נוביק, כאמור, לא נשאר חייב, והגיב גם הוא בטוויטר: "ינון מגל, מפיץ השנאה המיומן בישראל, מנסה לחנך עיתונאים דתיים בקללות וגידופים", האשים, ופנה למגל באופן אישי: "ינון יקירי, אני ואנחנו פשוט לא סופרים אותך, ולא ממך נלמד עמוד שדרה מהו".