האושייה מסבירה: זו הסיבה שאמרתי מזמור לתודה כשלא התקבלתי למירוץ למיליון

הילה שלם נרשמה למירוץ למיליון יחד עם אביה, המככב איתה בסרטוני טיקטוק ויראליים ומשעשעים. אחרי שהשניים קיבלו תשובה שלילית, היא מסבירה, "ה' שלח לי את המירוץ האמיתי שאליו אני צריכה לצאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 10:45 כב בניסן התשפג

האושייה מסבירה: זו הסיבה שאמרתי מזמור לתודה כשלא התקבלתי למירוץ למיליון
צילום: קשת 12

הילה שלם הפכה לאושיית רשת בעיקר בזכות הסרטונים המשעשעים שהיא מצלמת עם אביה בעל הזקן הלבן והארוך, שהגיעו לעשרות אלפי צפיות. השניים מינפו את ההצלחה והעלו יחד הצגה קומית, ושלם בעצמה מככבת בהצגות ילדים שונות. לא מזמן היא שיתפה את עוקביה בבחירה להירשם יחד למירוץ למיליון וייחלה להתקבל ולזכות בפרסום.

"כל הזמן הייתי בהרהורים האם זה באמת נכון לנו עכשיו"

בפוסט שהעלתה אתמול (ד') היא הסבירה מדוע בחרה לומר מזמור לתודה כשקיבלה תשובה שלילית מהפקת התכנית. "הכל התחיל לפני כארבעה חודשים", סיפרה האושייה. בפוסט היא הסבירה שתמיד חשבה שהריאליטי היחיד שתסכים ללכת אליו הוא המירוץ, "הרגיש לי הכי פחות צהוב ומלוכלך". שלם שיתפה שכולם היו בטוחים שהשניים יתקבלו, "כבר חלמתי איך ההצגה תימחר בקלות, איך סוכנויות פתאום מסתכלות עליי", שיתפה בכנות, "יחד עם זאת כל הזמן הייתי בהרהורים האם זה באמת נכון לנו עכשיו".

"ה' פשוט שלח לי את המירוץ האמיתי שאליו אני צריכה לצאת"

שלם שיתפה את העוקבים שלה שהיא תמיד מתלבטת לגבי הפעילות שלה ברשתות. "האם אני כאן כדי לשמח אתכם או שהלייקים ומספר העוקבים זה מהות חיי?", שאלה את עצמה. "לא פעם מצאתי את עצמי חושבת שאולי באמת הגיע הזמן להפסקה מעולם הרשתות ולעשות חושבים מחדש למה אני כאן". כשהגיעה התשובה השלילית, האושייה מצאה את עצמה מתבאסת אך גם הוקל לה, "בחג הקראתי למלאכי ספר, הספר דיבר על מידת הגאווה ופשוט פגשתי את עצמי בה בכל חלק. ה' פשוט שלח לי את המירוץ האמיתי שאליו אני צריכה לצאת".