"באוקטובר אהיה בן 30": עומר אדם מסכם את המהפכים בחייו

אחרי תקופה סוערת בה עזב לדובאי וחזר לישראל, מוציא הזמר עומר אדם אלבום חדש ומציב רף גבוה. באלבום שכולל 18 שירים, נותן אדם הצצה למה שעבר עליו בשנים האחרונות | וגם: המעצב הבינלאומי שעיצב את האלבום

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 10:43 יב בסיון התשפג

"באוקטובר אהיה בן 30": עומר אדם מסכם את המהפכים בחייו
עומר אדם, אלבום חשוף, צילום: סיימון אלמלם

אלבום חדש: בשנה האחרונה עבר עומר אדם מסע לא קטן. בין היתר הודיע הזמר על מעבר לדובאי וחזרה לישראל כשברקע דיווחים על פרישה זמנית ממוזיקה והתמקדות בחייו הפרטיים עם בת הזוג יעל שלביה. אבל היום (ה') משחרר אדם אלבום חדש ומקיף שכולל לא פחות מ-18 שירים שמספרים את הסיפור של אדם בתקופה המדוברת.

האלבום החדש של אדם מגיע לאחר חצי שנה שבה כפי שחשף בשיר "אני", יצא הזמר למסע קצר של חיפוש עצמי, הוא הסתובב בעולם, בדובאי, ארה"ב, אירופה ועוד ועבד במשך חודשים על יצירת האלבום - "סוף העולם".

עטיפת האלבון

עטיפת האלבון צילום: גל יוסף

הסיפור האישי שלו, חשוף, כן ומרגש

האלבום החדש כולל לא מעט שירים בהם לקח עומר אדם חלק בכתיבתם והם ממשיכים לספר את הסיפור האישי שלו, חשוף, כן ומרגש. האלבום נפתח בשיר "אני" שהחל את המסע החדש והבוגר יותר של אדם, לאחר קריירה מצליחה בת 14 שנים. חלק ניכר מהשירים נוצרו באולפן ביתי בדובאי ואל תהליך היצירה של אחד מהם "קומה 58" ניתן להיחשף בקליפ שמלווה את השיר. עוד הצצה אל מה שעובר על עומר אדם בשנים האחרונות ניתן לקבל בקליפ שמלווה את השיר החשוף והאישי "בן 30".