היזמית הסרוגה התחתנה בשנית: "דברים שיכולים לקרות רק בפרק ב'"

יערה ישורון, סופרת ופעילה חברתית, נישאה בשנית לבן זוגה ד"ר אורי בלה | "יום לפני החתונה את עוד צריכה להכין סנדוויצ'ים לבית הספר" סיפרה על חווית החתונה בפרק ב'

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/23 13:41 כז בסיון התשפג

היזמית הסרוגה התחתנה בשנית: "דברים שיכולים לקרות רק בפרק ב'"
יערה ישורון, צילום: אבישג שאר ישוב

קול חתן וקול כלה: לאחר הצעת נישואין רומנטית בתחתית מגדל האייפל, הפעילה החברתית הסרוגה יערה ישורון, נישאה אתמול (ה') לבחיר ליבה - ד"ר אורי בלה, רופא בקופת חולים "כללית" במחוז מרכז. עבור ישורון זוהי זוגיות פרק ב', ולחתונה המרגשת ליוו אותה ילדיה מנישואיה הקודמים. ישורון היא סגנית ראש מועצת מזכרת בתיה, ויזמית חברתית. בשנת 2008 הקימה את ארגון "הורים עובדים לשינוי" וכיום פעילה בתחום בריאות הנפש בקרב ילדים. כותבת הספר "החיים הם טריגר".

"דברים שיכולים לקרות רק בחתונה פרק ב'"

ערב החתונה, שיתפה ישורון פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו סיפרה על "דברים שיכולים לקרות רק בחתונה פרק ב'", ושיתפה בהכנות וההתרגשות רגע לפני היום הגדול. "שואלים אותך: את הולכת ללבוש שמלת כלה? (ברור. איזו עוד סיבה יש להתחתן?). יומיים לפני החתונה, במקום לבלות באיזה ספא או הכנות, את מוצאת את עצמך במסיבת סיום של אחד הצאצאים", כתבה.

עוד סיפרה, "יום לפני החתונה את עוד צריכה להכין סנדוויצ'ים לבית הספר, את צריכה לדאוג להסעה לילדים לחתונה הלוך-חזור, מצד שני - את לא צריכה לדאוג למלווים ביום של החתונה: ילדת אותם. הצעירות שהולכות לקרוע את רחבת הריקודים - הן כבר לא החברות שלך (אתן צעירות בלב!), אלא החברות של הבת שלך".