אברי גלעד מאוכזב: "אוף איתכם"

לאחרונה איש התקשורת החל להנחות תכנית חדשה בערוץ 13, "זמן וולנס", המשודרת בימי שלישי בשעה 23:30 בלילה. אלא שהתכנית לא הצליחה במיוחד והמגיש הביע את אכזבתו בפייסבוק, "הפסדתם תכנית מעניינת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 14:46 כו בסיון התשפג

אברי גלעד מאוכזב: "אוף איתכם"
צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

אברי גלעד, אחד מאנשי התקשורת הוותיקים בתחום, מרבה לגוון בפרויקטים שהוא לוקח על עצמו. לאחרונה הוא החל להנחות את התכנית "זמן וולנס" המשודרת בערוץ 13 בשעה 23:30 בלילה ועוסקת בכל החידושים מעולמות הוולנס, המחקרים המעודכנים, כלכלת וולנס, בריאות תעסוקתית, תיירות, תזונה ועוד. אלא שהתכנית החדשה של גלעד לא הצליחה במיוחד, והוא הצליח להבחין זאת בעצמו.

גלעד התאכזב מהצופים: "לא יודע אם צפיתם, על סמך נתוני הרייטינג כנראה שלא"

"לא יודע אם יצא לכם לצפות בתכנית הראשונה", הוא כתב שלשום (ג') בחשבון הפייסבוק שלו, "על סמך נתוני הרייטינג כנראה שלא". גלעד לא הסתיר את אכזבתו, "הפסדתם תכנית מעניינת". בפוסט איש התקשורת הציג לעוקבים שלו את מה שהולך להיות בתכנית הקרובה, ושיתף שלא נמצאה חלופה עברית למילה וולנס.

יממה לאחר מכן, גלעד נאלץ להתאכזב בשנית. "אוף איתכם", כתב בפוסט נוסף בפייסבוק, "גם אמש לא צפיתם ב'זמן וולנס' אי שם באמצע הלילה". גלעד לא ויתר, ושיתף את העוקבים שלו בקטע מתוך התכנית המדוברת, בו פרופסור איתמר גרוטו מדבר על שימוש בפטריות הזיה כתרופות פסיכיאטריות.