"כמה זמן רציתי לשתף": ענהאל שמואלי בישרה - וביקשה הצעות לשמות

אושיית הרשת הדתייה מרבה לשתף את העוקבות שלה בחייה האישיים וגם להתייעץ איתן. הפעם היא בישרה את ההודעה המשמחת, אותה שמרה בסוד במשך תקופה, וביקשה מהעוקבות להציע שם מתאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 15:38 ו באייר התשפג

"כמה זמן רציתי לשתף": ענהאל שמואלי בישרה - וביקשה הצעות לשמות
עקיבא וענהאל שמואלי, צילום: אורי אריה

מאז התפרסמה יחד עם בעלה בתכנית "המירוץ למיליון", לפני למעלה מעשור, ענהאל שמואלי הפכה לאושיית רשת עם עשרות אלפי עוקבים. בחשבון האינסטגרם שלה היא מרבה לשתף מחייה הפרטיים ומחוויות אישיות שהיא עוברת. כעת, שמואלי ממנפת את ההצלחה אל מחוץ לאינסטגרם, ומוסיפה פלטפורמה חדשה בה תדבר ותשתף.

ענהאל שמואלי השיקה פודקאסט חדש - וביקשה הצעות לשמות

"תגידו שלום לפודקאסט שלי", הכריזה האושייה, "אתן לא מבינות איך אתן הולכות לעוף עליו". שמואלי הבטיחה לעוקבות שלה בשורה מרגשת, והיא הגיעה. "אתן לא מבינות כמה זמן רציתי לשתף אתכן", היא גילתה, "איזה כיף שיכולה סוף סוף". האושיה הודתה לעוקבות שתמכו בה, ובזכותן קיבלה את האומץ לעשות זאת. 

"שוב זקוקה לעזרתכן", פנתה לעוקבות בסטורי נוסף, "כי זה מה שמעכב אותו מלצאת". שמואלי הסבירה לעוקבות שהפודקאסט החדש יעסוק במגוון נושאים רחב וביניהם בדידות, חרדות, מיניות, והכל מנקודת מבטה האישית של שמואלי ובגוף ראשון. האושייה פתחה תיבת הצעות בסטורי, וביקשה מהעוקבות להציע שמות משלהן, וגם רעיונות לנושאים לדבר עליהם.