איתי לוי חושף: זו הסיבה שהורדתי את הכיפה

הזמר ושופט תכנית המוזיקה "הכוכב הבא", איתי לוי, חשף בשיחה עם רן בוקר מדוע הוא אינו חובש כיפה למרות הקשר המיוחד שלו לדת ולמסורת: "כיום אני אדם הרבה יותר מאמין ומחובר מאוד לקב"ה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 15/06/23 09:05 כו בסיון התשפג

איתי לוי חושף: זו הסיבה שהורדתי את הכיפה
צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

הזמר והשופט תכנית המוזיקה "הכוכב הבא", איתי לוי, ידוע בקשר המיוחד שלו לדת ולמסורת למרות ש\אינו חובש כיפה על ראשו. בשיחה שערך עם הכתב לענייני תרבות ובידור באתר ynet, רן בוקר, בפודקאסט "מחוץ לפריים", נשאל הזמר מדוע הוא אינו חובש כיפה וחשף את הסיבה לכך.

"אני המון שנים לא הולך עם כיפה", פתח הזמר את תשובתו, "אני חושב שבגיל 21 הורדתי אותה. היו לי שאלות לא קלות לקב"ה. כשהייתי לבד בתפילה, בשמע ישראל, הייתי מתפלל ואומר: 'רק אל תיגע באמא שלי, מתחנן אליך אלוהים'. הרבה דברים הלכו לי בחיים, אבא שלי נפטר, המשפחה התפרקה. הייתי אומר לקב"ה שאתמודד עם הכל רק תשאיר לי את אמא שלי, בן אדם שאני יכול לדבר איתו, אני צריך אותה. וקרה מה שקרה. היו לי כמה שאלות והחלטתי בגיל 21 שאני רוצה להשתחרר".

איתי לוי בתפילת מנחה במהלך החזרות לטקס הדלקת המשואות השנה

איתי לוי בתפילת מנחה במהלך החזרות לטקס הדלקת המשואות השנה צילום: איציק אוחנה 'כיכר השבת' (תיוג: @itzik_ohana_) ו'הרבנית של האינסטגרם' (תיוג: @harabanit)

"אני אדם הרבה יותר מאמין ומחובר מאוד לקב"ה"

לוי הדגיש כי למרות שהוא אינו חובש כיפה כיום, הוא אדם הרבה יותר מאמין. "אני לא חושב שהכיפה כלאה אותי, אבל היא שמה אותי במקום שאני צריך לעשות א', ב', ג'.  הייתי צריך ללכת להתפלל, לעשות קידוש כל יום שישי עם אמא שלי בשבת, כי זה רק אני והיא לבד. עד גיל 27 ישנתי עם אמא שלי באותה מיטה. שחררתי, הלכתי לים, ופתאום אני בכיף שלי. אני ממשיך את מה שאני חייב לעשות אבל היום אני אדם הרבה יותר מאמין ומחובר מאוד לקב"ה".