איתי לוי מתרגש: "יום גדול בשמיים"

הזמר ושופט תכנית המוזיקה "הכוכב הבא", איתי לוי, שיתף בחיבור שלו עם תורתו של האדמו"ר השביעי של חב"ד, הרבי מליובאוויטש: "שתהיה מליץ יושר גדול ואדיר בשמיים עלינו ועל כל עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 18:47 יב בניסן התשפג

איתי לוי מתרגש: "יום גדול בשמיים"
צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יום הולדתו של האדמו"ר השביעי של חב"ד, רבי מנחם מנדל שניאורסון, שכונה גם "הרבי מליובאוויטש, צויין אתמול (י"א בניסן) ורבים מחסידיו קיימו התוועדויות לכבוד יום זה. בתוך כך, גם הזמר ושופט תכנית המוזיקה "הכוכב הבא", איתי לוי, ציין יום זה בפוסט שכתב עמוד האינסטגרם שלו בו שיתף בחיבור שלו לתורתו של הרבי מליובאוויטש.

הרבי מליובאוויטש זצ"ל

הרבי מליובאוויטש זצ"ל צילום: בית המכירות הפומביות "קדם"

"יום הולדתך הוא יום גדול בשמיים ומאידך יום גדול בארץ"

בתחילת הפוסט, ציין לוי כי כל שנה הוא מתפלל על קברו של הרב הרבי מליובאוויטש. "לכבוד מורנו ורבינו ר׳ מנחם מנדל שניאורסון הרבי מליובאוויטש. בכל שנה אני מתפלל כל השנה שהשם יסייע בעדי ובעד בני ביתי להגיע אליך ולהודות, פשוט להודות אלף פעמים על השמחה ,האמונה והכוח לעשות להגדיל ולהצליח במעשה ידיינו בהיותך שליח השם אמיתי נקי וטהור כלפי הקב"ה".

[embed_1236]

הזמר ציין כי יום הולדתו של האדמו"ר השביעי של חב"ד הוא יום גדול בשבילו. "יום הולדתך הוא יום גדול בשמיים ומאידך יום גדול בארץ. 'צדיקים במיתתם קרויים חיים'. שתהיה מליץ יושר גדול ואדיר בשמיים עלינו ועל כל עם ישראל שנזכה לשלווה ,אהבה, אחדות, בריאות ומעל הכל ולפני הכל לשמחה אמיתית. שנהיה שמחים אחד בטובתו של האחר, שליבנו יהיה פתוח לקבל שבים ושפשוט נסתכל בעין טובה על העולם על האדם והכי חשוב על עצמנו. אני אוהב אותך מאוד ותודה תודה תודה. על הרוח, האמונה, השמחה והבינה לראות ולהבין שהכל מאיתו יתברך על מלא! "העבר בהשגחה פרטית- והעתיד בבחירה חופשית". לזכות מורנו ורבינו שר התורה".