העיתונאי הבכיר של ערוץ 14 עוזב: "הייתה תקופה נפלאה של למידה"

ראש דסק התחקירים של ערוץ 14, עקיבא ביגמן, הודיע כי בסוף החודש יסיים את תפקידו לאחר שנתיים של עבודה: "אל דאגה, אני לא הולך לשום מקום. בקרוב אודיע על מיזם חדש ומרגש שאני מתכוון להוביל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 09:45 כה בסיון התשפג

העיתונאי הבכיר של ערוץ 14 עוזב: "הייתה תקופה נפלאה של למידה"
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

בחודשים האחרונים נתוני הרייטינג של ערוץ 14, בחדשות ובפריימטיים, לא משאירים מקום לספק - הערוץ לא הולך לשום מקום. מי שכן נפרד הבוקר (ד') ממהדורת החדשות של הערוץ הוא ראש דסק תחקירים, העיתונאי עקיבא ביגמן. 

"זכות לקחת חלק במהפכה התקשורתית"

"אחרי קרוב לשנתיים מאתגרות ומרתקות הגיע הזמן לעבור הלאה", עדכן בחשבון הטוויטר שלו. "בסוף החודש אסיים את תפקידי כראש דסק התחקירים בערוץ 14. הייתה תקופה מופלאה של למידה, יצירה ועשייה מגוונת מיוחדת במינה. העמדנו סדרה של תחקירי עומק יסודיים על סוגיות תשתיתיות שלא נעשו בשום עד כה מקום אחר".

ביגמן הודה להנהלת ערוץ 14 "על האמון ועל הזכות לקחת חלק במהפכה התקשורתית שהם מובילים", והודיע כי הוא לא הולך לשום מקום. "בקרוב אודיע על מיזם חדש ומרגש שאני מתכוון להוביל יחד עם צוות מפתיע ומנצח, ככה שעוד ניפגש במסכים ובפלטפורמות אחרות. להתראות בקרוב!". 

עקיבא ביגמן |

עקיבא ביגמן | צילום: תומר שלום

עקיבא ביגמן היה תחקירן במוסף "צדק" של מקור ראשון וכתב לענייניי משפט בעיתון. בהמשך היה ממייסדי אתר "מידה" אותו ערך רן ברץ. אחרי חמש שנות כתיבה התקדם לתפקיד סגן העורך ולבסוף העורך הראשי. ב-2017 החל לעבוד כעיתונאי ותחקירן, עורך מדור הדעות ובעל טור שבועי ב"ישראל היום". ביולי 2019 הוציא ביגמן את ספרו הראשון "כיצד הפך נתניהו את ישראל לאימפריה" בהוצאת "סלע מאיר". ביולי 2021 החל לשמש כראש דסק התחקירים בערוץ 14, והיום כאמור הודיע על סיום תפקידו בסוף החודש.