העיתונאית החרדית מזועזעת: "כולנו צריכים לשבות ולבכות"

אריאלה שטרנבך, כתבת החרדים של רשת, התחלחלה עמוקות מכתב האישום החמור נגד גננת מאילת החשודה בהתעללות בפעוטות. "איך תינוק בן תשעה חודשים יתלונן?!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/23 13:54 כג בסיון התשפג

העיתונאית החרדית מזועזעת: "כולנו צריכים לשבות ולבכות"
אריאלה שטרנבך, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (א') נגד אילנה קובר (63) מאילת לאחר שב - 380 מקרים שונים התעללה ב - 26 פעוטות שהיו תחת אחריותה. מכתב האישום עולה כי קובר ניהלה גן ילדים בו היו 26 פעוטות בגילאים 9 חודשים עד לשלוש וחצי, ובהיותה אחראית על הפעוטות ביצעה מעשי התעללות גופנית ונפשית ותקפה לכל הפחות ב 380 מקרים שונים. 

הכתבת לענייני חרדים ודסק התחקירים של חדשות 13, אריאלה שטרנבך, לא הייתה יכולה להישאר אדישה נוכח התיאורים הקשים בכתב האישום, ובציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה שיתפה את אלפי העוקבים בתחושות הקשות: "היינו צריכים עכשיו כולנו לשבות לשעתיים שלוש ולבכות על 26 תינוקות ופעוטות שחוו אלימות אכזרית, מפחידה ומצלקת יום יום בגן באילת". העיתונאית מתארת כיצד לא היה איש שירגיע את הפעוטות לאחר התקיפות האכזריות. עוד הוסיפה, "מפלצת שהטיחה פעוטות זה בזה ועוד מעשים מחרידים. אבל איך תינוק בן תשעה חודשים יתלונן?!". 

צבטה, בעטה, גררה וחיתלה בכוח את הפעוטות 

על פי המיוחס לה, אכזריותה של קובר התבטאה בכך שלא פעם תקפה תינוקות ופעוטות שלא תוך כדי טיפול בהם, אלא ניגשה אליהם על מנת לתקוף אותם שכשניכר שהם שקטים או עסוקים בענייניהם. כך למשל, חצתה את החדר לתינוק בטרמפולינה, הכתה אותו בפיו משכה אותו בראשו והטיחה אותו על הטרמפולינה, טלטלה את הפעוטות בצורה אגרסיבית, בעטה בפעוטות, השתמשה בפעוטות אחרים שהחזיקה והטיחה אותם בפעוט אחר שחלפה על פניו, השכיבה באגרסיביות ערימת מזרנים על גופו של תינוק ששכב על מזרן אחר.